Hop til indhold
Bøje

En tanke er født.

Recommended Posts

Hej brødre.

Der har rumsteret en tanke i mit hovede nogle dage....

Vil prøve at se om jeg kan overbevise en gp'er om at åbne døren for 3-4 lystne mænd i en times tid hvor hun får en oplevelse for livet. 

Hvad har I af erfaringer i forhold til beløb pr person ?  1000 pr. Mand ? 

I hører nærmere når/hvis hun siger ja. 

Bøje 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bøje skrev, for 47 minutter siden:

Hej brødre.

Der har rumsteret en tanke i mit hovede nogle dage....

Vil prøve at se om jeg kan overbevise en gp'er om at åbne døren for 3-4 lystne mænd i en times tid hvor hun får en oplevelse for livet. 

Hvad har I af erfaringer i forhold til beløb pr person ?  1000 pr. Mand ? 

I hører nærmere når/hvis hun siger ja. 

Bøje 

Vil altså lige give mit besyv med selvom jeg ikke er en "bror".. Hahaha..

Som pige der har holdt en del gangbangs så tror jeg desværre din pris er urealistisk.. Medmindre du finder en der ikke arbejder på klinik og i gør det privat diskret.. Ellers skal du nok op på de 1500-1600.. Det er trods alt også noget af et arbejde at skulle betjene så mange mænd på en og samme tid og man er dejlig godt brugt bagefter.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bøje

Jeg ville sige at 1000 kr. pr mand i 1 times tid er rimligt for 4 mænd. Hvis det derimod er en 3kant så vil jeg sige 1500 kr. pr mand.

Det så hvad jeg ville tage hvis jeg en dag siger ja til sådan noget for tanken tænder mig enormt må jeg indrømme og skal nok få min debut en dag.

Så var der lige endnu en GPer der gav sin mening til kende. Håber du kan bruge den til noget ?

Kram

StudineMILF :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 25 minutter siden:

Hej Bøje

Jeg ville sige at 1000 kr. pr mand i 1 times tid er rimligt for 4 mænd. Hvis det derimod er en 3kant så vil jeg sige 1500 kr. pr mand.

Det så hvad jeg ville tage hvis jeg en dag siger ja til sådan noget for tanken tænder mig enormt må jeg indrømme og skal nok få min debut en dag.

Så var der lige endnu en GPer der gav sin mening til kende. Håber du kan bruge den til noget ?

Kram

Jeg har deltaget i 5 gangbangs mener jeg.. Og der har prisen ligget på 2300 pr gæst for 3 timer med 2 piger.. Men der satser vi også på at komme op på et noget højere deltager antal end de 3-4 mænd.. Kommer der kun 3-4 aflyser vi.. 

Som jeg også skrev så der helt klart forskel på om man vælger en klinik pige og vil holde det på klinikken eller om man vælger noget privat diskret.. Privat diskret eller hvis man selv har stedet der  vil prisen nok typisk være det lavere da pigens udgifter er lavere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 31 minutter siden:

Hej Bøje

Kram

Hej Studine Milf

Det er da godt at du giver rabat til 4 på en gang. det er 4 x 1.000,- = kr. 4.000,-. Hvis du havde 3 x 1.500,- = kr. 4.500,-  Jeg undrer mig bare over den måde du regner på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hehehe Jeg har deltaget i 40 + GB's i min branche tid.... 1000kr pr mand er såmænd fin nok :-)

Pussygalores som jo nok er branchens mest Erfarne GB afholder - tager 2200kr for 3 - 4 timer med 3 piger. Og der er altid booket op. Med GB's skal det i højere grad handle om at det skal være sjovt/fedt , end kun hvor meget man kan tjene på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 35 minutter siden:

Hej Studine Milf

Det er da godt at du giver rabat til 4 på en gang. det er 4 x 1.000,- = kr. 4.000,-. Hvis du havde 3 x 1.500,- = kr. 4.500,-  Jeg undrer mig bare over den måde du regner på.

Det så kun 2 gange 1500 for 1 time til en trekant. Jeg går ik ud fra jeg selv skal betale for trekanten kære migmanden. 

Desuden har jeg vel lov til at have mine priser eller hvad ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Det så kun 2 gange 1500 for 1 time til en trekant. Jeg går ik ud fra jeg selv skal betale for trekanten kære migmanden. 

Desuden har jeg vel lov til at have mine priser eller hvad ? 

Man har vel fortjent en 1000 kr. ekstra for 2 ekstra mænd i den time ? Det var lige en sidebemærkning :D

Godt nytår til dig og jer andre

Kh

StudiineMILF

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Man har vel fortjent en 1000 kr. ekstra for 2 ekstra mænd i den time ? Det var lige en sidebemærkning :D

Godt nytår til dig og jer andre

Kh

StudiineMILF

Selvfølgelig må du have dine egne priser, det var kun underen. Ligeledes kan jeg da godt forstå at du vil have ekstra penge for ekstra arbejde.

Også godt nytår til dig og alle andre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...