Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg længe brugt dette forum til inspiration ud i Thai universet - så tænkte jeg hellere måtte bidrage med mine positive oplevelser fra denne søde juletid.

Jeg besøgt Bibi den anden dag. Jeg ankom sent på dagen. Der var lidt travlt, så det var godt, at jeg havde bestilt tid.

Bibi var nødt til, at gå ud og desværre afvise en anden kunde, da der var lidt forvirring omkring tidsbestilling.

Bibi kom tilbage og undskyldte for forsinkelsen. Hun gav en rigtig god massage, med tilpas med teasing undervejs. Efter godt 20-25 min blev jeg bedt om, at vende mig om. Min lille ven var allerede klar på mere, men Bibi insisterede på, at vi gjorde massagen færdig først.

Bibi endte med, at blive godt gejlet op, så da jeg spurgte efter fuld pakke, sagde hun straks ja. Bibi gik hurtigt ud, og lukkede biksen, så vi ikke blev forstyrret mere den aften.

Herefter gik det ellers over stod og sten. Bibi er en dejlig vild tøs, godt med klask fra begge sider, dejligt dybt blowjob (med kondom) og så en skøn vild omgang hed sex - vi svedte godt, da vi havde været igennem 3-4 stillinger, spansk og en finger bagi til mig.

Jeg kan kun anbefale et besøg hos Bibi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse . Bibi billede 6-7 ser rigtig søde ud  hvis det ikke er alt for krævende hehe. Søger jeg lidt info omkring højde alder vægt og bryst størelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Chawapa,

jeg vil skyde Bibi til at være midt-slut 30'erne, men hun holder sig rigtig godt.

Hun er ikke et lille thai nips - brysterne er dejlig store, og forholdsvis faste - størrelsen taget i betragtning. Eller er hun dejlig fast i "kødet".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parasailer skrev, den 28/12/2016 at 12:47:

Nu har jeg længe brugt dette forum til inspiration ud i Thai universet - så tænkte jeg hellere måtte bidrage med mine positive oplevelser fra denne søde juletid.

Jeg besøgt Bibi den anden dag. Jeg ankom sent på dagen. Der var lidt travlt, så det var godt, at jeg havde bestilt tid.

Bibi var nødt til, at gå ud og desværre afvise en anden kunde, da der var lidt forvirring omkring tidsbestilling.

Bibi kom tilbage og undskyldte for forsinkelsen. Hun gav en rigtig god massage, med tilpas med teasing undervejs. Efter godt 20-25 min blev jeg bedt om, at vende mig om. Min lille ven var allerede klar på mere, men Bibi insisterede på, at vi gjorde massagen færdig først.

Bibi endte med, at blive godt gejlet op, så da jeg spurgte efter fuld pakke, sagde hun straks ja. Bibi gik hurtigt ud, og lukkede biksen, så vi ikke blev forstyrret mere den aften.

Herefter gik det ellers over stod og sten. Bibi er en dejlig vild tøs, godt med klask fra begge sider, dejligt dybt blowjob (med kondom) og så en skøn vild omgang hed sex - vi svedte godt, da vi havde været igennem 3-4 stillinger, spansk og en finger bagi til mig.

Jeg kan kun anbefale et besøg hos Bibi!

Så du fik prostata samt sex ig god massage :)

 

Hvad måtte du betale for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog så chancen med Bibi i aftes. Det fortrød jeg ikke. Slet ikke. Rigtg god massage, handjob som jeg aldrig har fået det før, langvarigt, pirrende, efterfølgende mere massage til at komme ned på. Hun er samtidigt meget, meget sød.  Priserne er i den lave ende og der synes at være adgang til de øvelser, man har lyst til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke nået billede 7..

Kan du lige genkikke dem og udpege den rigtige Bibi da jeg trænger til go thai massage.

Kim

De ændrer ofte på billederne i annoncen, så man kan ikke rigtig bruge rækkefølgen til noget. Men det er hende med den hvide bluse med turkis kant. Hun er absolut en dejlig kvinde, en af mine favoritter. Dog for dem der foretrækker de helt små nips, så er hun fyldig for en thai. Og så kan hun både massere og følge op bagefter. Det betaler sig at bestille tid.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 17 minutter siden:

De ændrer ofte på billederne i annoncen, så man kan ikke rigtig bruge rækkefølgen til noget. Men det er hende med den hvide bluse med turkis kant. Hun er absolut en dejlig kvinde, en af mine favoritter. Dog for dem der foretrækker de helt små nips, så er hun fyldig for en thai. Og så kan hun både massere og følge op bagefter. Det betaler sig at bestille tid.

mvh

Dr X

 

Udføre hun fuld pakke?  Blev du tilbud extra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 22 minutter siden:

Udføre hun fuld pakke?  Blev du tilbud extra?

Jeg mener at mulighederne fremgår rimeligt klart af tråden. Jeg har opsummeret det som at "følge op bagefter"..

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...