Hop til indhold
Torbo

Toppen af poppen 2016 (Kbh)

Recommended Posts

Nu hvor året går på hæld er jeg ikke længere så ofte på sugardaters.dk, da jeg har fundet det jeg søgte. En sød og smuk sugarbabe, som jeg ser fast.

Men vil da gerne mindes nogle af de kvinder, der fik mine øjne til at falde ud af hovedet i årets løb.

Min smag er temmelig eksklusiv og jeg er mest til dem mellem 18-25 år. Mange var der kun  en kort tid før de forlod SD og flere var der sikkert kun på en kigger - på udfordring fra en veninde, vil jeg tro. Men nogle har været aktive, for jeg har været i dialog med nogle af dem. Hermed min liste over de lækreste sugarbabes i 2016 i hovedstaden og lidt på Sjælland.

Suppler gerne med flere babes til listen eller en historie om en af dem (anonymiseret selvsagt):

Blondesarebest

Jojojulle

Lils

SugarSofierce

Malene Mølgaard

Amalie Jørgensen

Katrine Mortensen

Sexysusan69

Dalle98

michellelarsson

Laura Petersen

Casandria

IsabellaV

Bobina

Louise Christensen

Yourlove321

Queenbee

Gabbana

Missetaten

Kara Lassen

Mariamm

Louise Heininz

Clara Andensen

sofiedinpige

Katrine S

Sweety222

Sugarsugarpigen16

Laurapigen

Amabbaben

Honey-Rose

Mandy-,

MelissaAss

Bootyme

Redigeret af Torbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du lige læste teksten i starten, finder du svaret. Jeg vil sige, at havde jeg bollet dem alle, så var jeg Danmarks heldigste mand og ruineret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke rigtigt hvad den liste skal bruges til? 

Kåring af lækreste profilbilleder på SD? Kan genkende mange af profilerne som fakes, der har brugt andres fotos fra Instagram, FB osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu en lidt lang liste... ville være fedt med lidt kriterier, fx en man har været sammen med eller ved er seriøs, er det den der er pænest eller den der er frækkest, mest tændt eller.... ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lettere ligegyldig liste, de fleste er ikke aktive- eller har ikke været på i flere mdr.
Erfaringen er også at næste 99,9% der hedder FOR & EFTERNAVN er fake

Men, super du gad liste dem alle op, også dem i Jylland & århus - dem med 1 billede og >1 mdr aktivitet

Fin post, men hvad skal den bruges til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bruges til tidsfordriv. En slags bordleg for SD brugere. Jeg har et bud på, hvem de smukkeste er. I andre har nogle andre. Kom frem med de unge (max 26 år) og smukke - fra i år.

Om man interesseret i historie (gamle profiler) er vel en smagssag.  Mig interesserer det.

Da jeg har været i dialog med nogle på listen, så er de ikke alle fakes. Og det skulle ikke undre mig om andre har været heldige med andre af kvinderne.

Og er det uinteressant, så surf videre :-)

Redigeret af Torbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, gider ikke lege med på din leg, virker som om du/Torbo fisker efter frække historier om piger du gerne ville ha mødt selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg fisker altid efter gode historier. - også gerne om dem, som jeg ikke scorede. Har nu en fin lille liste selv. Som de fleste. Det er jo i det åbne, så alle får fornøjelsen, hvis nogen skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torbo skrev, for 57 minutter siden:

Da jeg har været i dialog med nogle på listen, så er de ikke alle fakes. Og det skulle ikke undre mig om andre har været heldige med andre af kvinderne. 

Jeg er ked af at være den, der skal fortælle dig dette, men du har måske hjulpet en dude til udløsning. Tillykke! 

Min udgangskommentar er, at din liste i bedste fald er spild af lagringsmedie, og i værste fald er superbarnlig. Men tak fordi jeg lærte,  at du har super eksklusiv smag i 18-25 årige, det er der næsten ingen mænd før dig, der har haft. 

Redigeret af Sugardad

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Gab - jeg tror jeg forlader tråden, da festhumøret mangler.

Redigeret af Torbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torbo skrev, for 4 minutter siden:

Hvad nogle dog kan hidse sig op over. Eller har af lommefilosofiske betragtninger om mine motiver. Gab - jeg tror jeg forlader tråden, da festhumøret mangler.

Super, hvis bare du kunne have forladt den i stilhed uden forsøg på at være hellig. 

Husk at det er dig og ikke flertallet, der er den nedern i denne sammenhæng. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...