Hop til indhold
kkm39

Skærbækvej Fredericia

Recommended Posts

Nu må jeg snart lære det, selvom billederne er pæne er det absolut ikke turen værd.. ringere service til prisen 600 for 20 min kan man ikke få. Clara eller hvad hun hedder var absolut spildtid. Ifølge hende selv her boende i kbh.

Godt nytår. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

i am a very pleasing girl ,I take passion and pride in my work.And I've the skill to seduce

var det maskinsex uden indlevelse?

hvad med billederne, passede de? hun ser jo skøn ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sån helt alvorligt så kunne hun ligeså godt bare have holdt lukket. Måtte ikke røre hende hun ville ikke give et lille blow så fyren kom i action og så var det op på og af uden nogen kontakt.  Billeder er ikke af hende men ellers en lille fix sag bare lyst og vilje var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt - Skærbækvej... Er det ikke det hus med stort, blinkende "OPEN"-skilt udenfor?? Har det sted (samt stedet/stederne på Vejle Landevej lige i nærheden) nogensinde fået gode anmeldelser? Hvis ja, så link meget gerne herunder. Jeg kommer aldrig til at falde for fristelsen med de små, skumle, luskede steder på landet, hvor det oser langt væk af bordel... Jo mere skiltene blinker udenfor, jo dårligere sex får du indenfor! Og det blinker ikke fordi der stadig er en smule jul tilbage..... ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...