Hop til indhold

Recommended Posts

Guest chris 60

Hvor i alverden forbenter du at finde gadepiger, bortset fra i Capone City? (kbhvn) Århus har været støvsuget for dem et par årtier!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Hvor i alverden forbenter du at finde gadepiger, bortset fra i Capone City? (kbhvn) Århus har været støvsuget for dem et par årtier!

De findes da helt sikkert i Odense, og nok også i København. Men mon ikke det er Odense han mener når det er postet i en tråd under Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
22 cm and thick skrev, Lige nu:

De findes da helt sikkert i Odense, og nok også i København. Men mon ikke det er Odense han mener når det er postet i en tråd under Fyn.

Underligt. Jeg troede sgu, at gadepiger var et uddødt begreb - måske lige med undtagelse af Istedgade i København!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 28/12/2016 at 09:29:

Underligt. Jeg troede sgu, at gadepiger var et uddødt begreb - måske lige med undtagelse af Istedgade i København!

Der har været gadepiger i området omkring Østergade i Odense i mindst 30 år. I gamle dage var det narko piger og husmødre der skulle ha til terminen, idag er det næsten kun østeuropæiske piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte sidst i firserne en pæn pige i begyndelsen af 30 erne, i gaden., jeg var i 30 erne

Hun trængte til elskov og hygge, så ville gerne have en med hjem, og det blev mig..

"200 kr, så kunne vi hygge os...hjemme hos svedsken... billigt??? jo, vi var sammen i 2½ time.

Sex i alt hvad vi fandt på, det var fandme  hyggeligt og uforpligtende.. prøvede meget, sammen med hende.

sofa, borg, gulv,  køkken. seng, bad, blev benyttet

Drinks nydt mellem bryster og baller, i fissen.

Jeg kunne blive ved..

Vi aftalte aldrig at kontakte hinanden igen, desværre..

Hun bor ikke på dresssen mere, har været forbi

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
surfingsam skrev, for 13 timer siden:

Blow og sex 500

Sex 400

I hvor lang tid ca ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 56 minutter siden:

I hvor lang tid ca ? 

Du kan normalt også få bj med gummi til 300,-

Hvor lang tid? Til du er kommet og når det gælder bj er det ikke ret lang tid. De par stykker jeg har prøvet med er eminente til at sutte så man kommer ret hurtigt. Men det er sgu egentlig også ok. Men der er helt sikkert forskel på pigerne. Var sammen med en sød og lidt buttet pige fra Tjekkiet engang. Hun står/stod henne ved Ridehusgade og virkede ikke til at have travlt. Og så havde hun nogle rigtigt dejlige bryster man godt må lege med. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Legetøjet må man godt lege med, hvis det indgår i aftalen, til samme pris..

så ryger blusen op og bukserne, bare leg mens der bliver  guffet..

lægger men sig ned er der mulighed for at nå begge legetøjsmodellerne..

god fornøjelse.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...