Hop til indhold
Maximum

Flensborg - Isabell, Karla og Aleksandra

Recommended Posts

Hej

Jeg lægger hårdt ud med hele tre anmeldelser. Korte og ikke særlig opmuntrende.

I går eftermiddag så jeg mig lun på Isabell i Meiereistrasse 3 (1 af Engelsburgs piger). Men da jeg blev lukket ind hos hende var det helt tydeligt at hun ikke havde meget med den dejlige pige på billederne at gøre. Jeg vil ikke sværge på, at det ikke var hende, men så var det i hvert fald en mindst 10 år ældre version med slatne patter. For en gangs skyld tog jeg mig sammen og gik igen.

Alexandra (se herunder) svarede ikke, så jeg kørte op i Finkenstrasse for at besøge Karla. Hun havde også snydt med billederne, var særdeles ucharmerende og ville have €50 for femten minutter. Heldigvis havde det øverste hoved stadig kontrollen, så jeg vendte om og gik.

I stedet kørte jeg ud til Glücksburgstrasse 64, st.th. til Alexandra (også Engelsburg), som jo også ser temmelig appetitlig ud. På billederne vel at mærke! Men heller ikke her var der megen sammenhæng mellem pige og billeder. Igen vil jeg ikke sværge, men HVIS det er den samme som på billedet, så er hun en ældre version med en betydelig mindre spændstig krop - ikke mindst brysterne. Men at hun er russisk som hun skriver, det er garanteret rigtigt, for det man ikke kan se på billederne er, at hun har et ansigt med slaviske, grove træk - noget jeg ikke er særlig vild med, selv om jeg holder meget af Rusland og de russere jeg har mødt.

Men nu havde det øverste hoved mistet kontrollen over begivenhederne, og pigen var såmænd nogenlunde sød, så jeg gav hende standardbetalingen på 50 for en halv time og lagde mig på sengen. Det var ikke den store oplevelse. Hendes franske var ikke noget at råbe hurra for, og resten af forestillingen var også på det jævne med en masse irriterende stønnen. Men jeg fik da en udløsning.

Ingen af de 2 piger kan ses her    :(

Ikke en særlig opmuntrende dag, men i morgen har jeg tænkt mig at besøge to andre Engelsburg piger: Først Larissa, og hvis jeg ikke træffer hende eller hun ikke ligner billederne, så Doris. Og derefter går turen nordpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maximum skrev, for 35 minutter siden:

Ikke en særlig opmuntrende dag,

Jeg har af og til oplevet noget lignende inde i Flensburg, men efter sådan en rundtur uden fisse, der var værd at smide penge efter, har jeg af og til valgt at køre ud til P-clubben, hvor man altid er sikker på at der er yngre og smukke modeller imellem - godt nok er priserne lidt højere og extra som f.eks fisseslik koster extra - men fransk naturel er så som regel inkluderet :D

Nøjes man med "eine Vorstellung" og ikke entrer baren, er priserne også de samme som inde i Flenburg -  men tiden er kortere: € 50,-/20 min - til gengæld tilbydes man så også et bad inden seancen, så man er mere sikker på at få en god service :)

Eneste minus ved P-clubben er at de ikke har åbnet om formiddagen - men jeg tror nu nok man kan ringe og bestille en tid, hvis man ved hvem man gerne vil møde - men så kan man nok ikke nøjes med 20 min ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Jeg har af og til oplevet noget lignende inde i Flensburg, men efter sådan en rundtur uden fisse, der var værd at smide penge efter, har jeg af og til valgt at køre ud til P-clubben, hvor man altid er sikker på at der er yngre og smukke modeller imellem - godt nok er priserne lidt højere og extra som f.eks fisseslik koster extra - men fransk naturel er så som regel inkluderet :D

Nøjes man med "eine Vorstellung" og ikke entrer baren, er priserne også de samme som inde i Flenburg -  men tiden er kortere: € 50,-/20 min - til gengæld tilbydes man så også et bad inden seancen, så man er mere sikker på at få en god service :)

Eneste minus ved P-clubben er at de ikke har åbnet om formiddagen - men jeg tror nu nok man kan ringe og bestille en tid, hvis man ved hvem man gerne vil møde - men så kan man nok ikke nøjes med 20 min ;)

P-klubben er absolut et besøg værd. Her kan man se varen før man køber den. Og du har ret i at prisen er det værd i stedet for at blive fuppet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finkenstrasse er virkelig boom or bust ! 

Sidst jeg var der var jeg heldig at være sammen med en super sød kvinde fra Spanien.

Hvis du vil have kvalitet for skillingerne så besøg Canela på Feldstrase 18. Nu har jeg besøgt FL en del gange og hun er simpelthen nummer 1 !! På min liste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, for 2 timer siden:

Finkenstrasse er virkelig boom or bust ! 

Sidst jeg var der var jeg heldig at være sammen med en super sød kvinde fra Spanien.

Hvis du vil have kvalitet for skillingerne så besøg Canela på Feldstrase 18. Nu har jeg besøgt FL en del gange og hun er simpelthen nummer 1 !! På min liste

Er der et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, for 3 timer siden:

Finkenstrasse er virkelig boom or bust ! 

Sidst jeg var der var jeg heldig at være sammen med en super sød kvinde fra Spanien.

Hvis du vil have kvalitet for skillingerne så besøg Canela på Feldstrase 18. Nu har jeg besøgt FL en del gange og hun er simpelthen nummer 1 !! På min liste

Men er det den samme Canela, som var i FL for lidt over et år siden? Det ligner hende ikke helt. Den gamle Canela var også klart det bedste besøg jeg nogensinde har haft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på det er den samme. Mindes også dengang at hun ser bedre ud end på billederne ! 

Men har ikke været der (endnu) og har kun besøgt hende en gang før. Jeg vil bestemt ikke lade chancen gå forbi eftersom hun er i FL sjældent.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes heller ikke det ligner. Under type, står der brasiliansk, det mener jeg heller ikke den gamle Canela var, mener hun var fra den dominikanske republik - er dog ikke helt sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes heller ikke det ligner. Under type, står der brasiliansk, det mener jeg heller ikke den gamle Canela var, mener hun var fra den dominikanske republik - er dog ikke helt sikker.

Jeg tror faktisk i har ret. 

Pigen på billederne har jeg muligvis set under andet navn for ikke længe siden.

Min fejl :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes heller ikke det ligner. Under type, står der brasiliansk, det mener jeg heller ikke den gamle Canela var, mener hun var fra den dominikanske republik - er dog ikke helt sikker.

Det er ikke den samme Canela, som var i Fl for et par år siden. Den "rigtige" Canela er fra Barcelona, men hendes far fra Panama.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg huske hvorfor jeg hidtil ikke har gidet registrere mig og skrive anmeldelser:

Aldrig så snart har jeg skrevet en anmeldelse, før folk herinde kappes om, hvem der kan skrive flest kommentarer - om alt muligt andet end min anmeldelse.

Hvis I har haft oplevelser med andre piger - gode eller dårlige - kan I så ikke selv skrive en anmeldelse om dem. I stedet for at sande min anmeldelse til med en masse irrelevante kommentarer. Ikke fordi jeg er øm over min anmeldelse, men fordi det ikke er til at finde rundt - og da slet ikke finde det, man leder efter - når der står alt muligt i een stor pærevælling efter en anmeldelse. Og det er ikke kun denne her, det drejer sig om. Man kan se under mange anmeldelser, hvordan folk omgående kaster sig ud i en diskussion om alt mulig andet end den oprindelige anmeldelse.

Tak for ordet  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige kort sige at jeg har tidligere besøgt Karla i Finkenstrasse..
..Da jeg var der... da var det pigen på billederne... så kan være de bare bruger dem som lokkemad nu... men pigen _har_ været der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener jeg tidligere har læst negative omtaler af Isabell, men jeg kan ikke huske, om det var her på eroguide.dk, eller om det var på lusthaus.cc. Men meldingen var nogenlunde den samme, at hun var væsentlig ældre end på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...