Hop til indhold
Revisor.man

Naya, Cassiopeiastars - Comeback girl

Recommended Posts

Halleluhja for en julekonkurrence hos Cassiopeiastars.

Var så heldig at vinde en tur i kanen med en af de skønne piger, og valget faldt let på Naya, som forkæler os med et frækt comeback.

Den vundne halve time blev toppet med yderligere en time – når man nu er kommet ud af huset skal den da have gas.

Og gas fik den –  Naya er sjælden af sin art; sød, lækker og intelligent. Desværre uden billeder, men hun er 9,98 på en 10-skala...

Gensynsglæden var stor og det blev jeg også hurtigt.

Men først skulle hun bindes på hænder og fødder, bind for øjnene og høj musik i højtalerne. Så kunne de faste klask røven ikke høres i hele huset…

Naya er ikke genert og ej heller berøringsangst. Lækker fræk massage afløses af røvfuld, hun lokker med sin røv der tigger om at blive taget fat om.

Liggende bundet på maven, høj stønnende af liderlighed. Drille, kysse, fat om halsen, trænger dybt op i hende -SMÆK SMÆK…

Løsner op for rebene og væk med blindfold. Tror vi kommer de fleste verdenshjørner rundt – pause!!

Ahh, veltilpas henslængt og Naya tager fat og sutter mig helt stiv igen. Hun leger med sin tunge og hænder og skiftevis gejler og tager mig dybt i halsen.

Min tur til at slikke; fast, blidt med legende fingre – hun siger ikke nej…

Der skal rides, dybt og langsomt – hurtigt og voldsomt. Naya vender sig og rider mig med ryggen til – med udsigt til hendes stramme røvhul. Jeg fugter min tommelfinger og presser forsigtigt på… KAPAU

Det kunne hun godt lide og jeg tømmer mig fuldt og helt!!!

Jesus for et gensyn…

Afmontering af gummi, aftørring og frisk vand i glasset – så er der lige tid til lidt hygge inden lysshowt begynder.

Hurtigt bad så videre i byen til julegaveindkøb, let på tå!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af Naya's tidligere gæster. Hun er en pige i særklasse. Det tyder dog på, at Cass. har ændret hendes profil, da hun nu bliver omtalt som debutant. For få uger siden kunne man læse, at hun var vendt tilbage igen samt se hendes gamle, vellignende fotos. Hun er en veteran og en ægte perle. Men typisk at Cass. smører tykt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nu ikke CASS er hverken værre eller bedre med "snyd på vægtskålen" når det omhandler pigernes alder.

Til gengæld er deres billeder ofte særdeles vellignende, hvor der andre steder photoshoppes lystigt. En skam hendes billeder er væk, men mon ikke der kommer et sæt nye lækre billeder?

At kalde Naya debutant er nok lige i overkanten, men et besøg værd det er hun bestemt.

Faktisk vil jeg gå så langt at give hende *** Michelin-stjerner - altså værd at rejse efter ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...