Hop til indhold
Jernet

Par søger par, hvor?

Recommended Posts

Hejsa.

Min elskerinde og jeg har leget med ideen at finde et par at "lege". 

Når jeg søger på google med ordene: par søger par, kommer der i massevis af annoncer for datingsites, hvoraf jeg mistænker størstedelen for at være fake. 

Er der nogen kan anbefale gode sites der kunne bruges til at indfri vores fantasier?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv søgt tidligere, men det var ikke nemt. Prøvede flere steder, men de var useriøse og hoppede fra til sidst.
Ofte var manden var med på det, men havde ikke lige afklaret det helt med konen.
Flere gange meldte manden dog at konen ikke kunne, så om det var OK at han kom alene...

Prøvede også et par swingerklubber, men dem syntes konen var lidt for klamt.
Vi fandt dog til sidst et par her. Det var gratis den gang og jeg har ikke været der inde i flere år.

Der er faktisk nogle piger her inde der tilbyder at mødes med par.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 2 timer siden:

Hejsa.

Min elskerinde og jeg har leget med ideen at finde et par at "lege". 

Når jeg søger på google med ordene: par søger par, kommer der i massevis af annoncer for datingsites, hvoraf jeg mistænker størstedelen for at være fake. 

Er der nogen kan anbefale gode sites der kunne bruges til at indfri vores fantasier?

City swingers er perfekt du får tilbud og kan sige fra, det er jo der alene mænd kommer i kamp, og fruen kan vælge fra og til ! Super

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...