Jernet 895 Skrevet 27. December, 2016 Hejsa. Min elskerinde og jeg har leget med ideen at finde et par at "lege". Når jeg søger på google med ordene: par søger par, kommer der i massevis af annoncer for datingsites, hvoraf jeg mistænker størstedelen for at være fake. Er der nogen kan anbefale gode sites der kunne bruges til at indfri vores fantasier? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. December, 2016 (edited) Har selv søgt tidligere, men det var ikke nemt. Prøvede flere steder, men de var useriøse og hoppede fra til sidst. Ofte var manden var med på det, men havde ikke lige afklaret det helt med konen. Flere gange meldte manden dog at konen ikke kunne, så om det var OK at han kom alene... Prøvede også et par swingerklubber, men dem syntes konen var lidt for klamt. Vi fandt dog til sidst et par her. Det var gratis den gang og jeg har ikke været der inde i flere år. Der er faktisk nogle piger her inde der tilbyder at mødes med par. Redigeret 27. December, 2016 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 27. December, 2016 Jernet skrev, for 2 timer siden: Hejsa. Min elskerinde og jeg har leget med ideen at finde et par at "lege". Når jeg søger på google med ordene: par søger par, kommer der i massevis af annoncer for datingsites, hvoraf jeg mistænker størstedelen for at være fake. Er der nogen kan anbefale gode sites der kunne bruges til at indfri vores fantasier? City swingers er perfekt du får tilbud og kan sige fra, det er jo der alene mænd kommer i kamp, og fruen kan vælge fra og til ! Super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg