Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som har prøvet, at få massage hos Taksina på Backersvej. Og om hun giver en HJ?

På hendes hjemmeside skriver hun, at hun ikke udfører nogen former for seksuelle ydelser. Men det kan man jo ikke altid regne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nej mange skriver det, på trods af de giver det.  Det kan skyldes flere ting; hensyn til manden, hensyn til udlejer (der må ikke være bordeldrift)

hensyn til familie og venner, etc. etc.  Det er min erfaring, at de allerfleste klinikker tilbyder mindst et HJ efter massagen.  Der er jo penge i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at bruge efterlysningsforum til efterlysninger.

Der har lige været omtale af stedet her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var hos Taksina for at få en olie massage som de har tilbud på for 300.- jeg blev modtaget af en ældre kvinde lille og ikke indbydende men hvad søren jeg skulle kun ha massage var planen så kan det jo være lige meget hvordan hun ser ud for jeg trænkte til massage og ville egentlig ikke ha andet. og man må sige hun var go` massage med hele kroppen det var rigtig lækkert men afslutningen kunne jeg godt ha været for uden..... hun spurte om jeg havede det godt mens hun  tog fat i min pik og vupti var den ude smurt ind i olie og der blev hevet eftertrykkeligt i den så den var øm resten af dagen,,, det er ikke lige et sted jeg har lyst til at ta hen igen men det var da en oliemassage jeg ikke ville være foruden, resten var en oplevelse man må smile lidt af....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...