Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg synes lige jeg vil dele min Thaimassage oplevelse fra i dag (2. juledag). 

Jeg er forretningsmand og bevæger mig meget rundt i Danmark, og i den forbindelse ofre jeg tit (måske 3 gange om måneden) nogle hundrede kroner på en gang ordentlig Thaimassage, hvor jeg nu befinder mig i landet.
Jeg har også været en del gange i Thailand, hvor jeg har fået mange gange traditionelt Thaimassage, som det skal gives.

Desværre oplever jeg herhjemme stort set overalt, at det enten er en "okay" gang oliemassage af en der kan tage ved, hvis dagsformen er i orden (da det er svingende), eller en gang olieplaskeri, hvor de små søde thaipiger, tænker mere på man kan kommer rundt på ryggen i en fart, og få det obligatoriske hurtige HJ, efter hun i en 5 min har været tæt ved de ædlere dele, men man lå på maven og kom i stemning. Jeg har det personlig sådan at thaimassage, HJ eller ej ikke er en primært sexuel nydelse, men en helheds-nydelse, hvor man gerne bagefter bør føle at kroppen er blevet masseret.
I dag besøgte jeg igen igen igen (og med god grund) Relax Thai massage i Fredericia. 

Stedet ligger inde i midtbyen, i en af de små tværgader.
Alle vinduerne var der skilte med at der gives thaimassage, og stedet har efterhånden et ry, at det er et "ordentligt" sted, hvor man ikke skal gå med bøjet hoved og kasket for at besøge. 
Det var en ældre en nobel thaikvinde på omkring slutfyrrene som åbnede, og guidede mig ind i et rum hvor der er to brikse opdelt af en træplade. 
Hun bad mig tage alt tøjet af, mens hun tændte noget afslappende thailandsk inspireret musik, lagde friske håndklæder og tændte et lys under den flydende olie så den er varm.
Jeg fortalte hende, at jeg var vant til at få thaimassage, at hun gerne måtte tage ved og hvor jeg havde lidt problemer. 
Det med at tage ved skulle jeg dog aldrig have sagt. 
Jeg nægtede at give mig, men i løbet af den time blev der taget ved, så det næsten fik tårerne frem i mig adskillige gange. 
Først fik jeg Siatsu massage, hvor hun gik rundt på kroppen af mig , hist og her, blev der lige mast med en hæl på de ømme steder.

Derefter gav hun en grundig gang tørmassage på ryg og ben, inden der blev lavet en oliemassage med den varme olie som var tilsat hjemmelavede æteriske olier.
ALDRIG NOGENSINDE før har jeg fået sådan en gang massage. 
Jeg havde bestilt en time og fik en time effektivt !!!
Da massagen var færdig kunne jeg få et varmt bad, så jeg kunne skylle olien af mig. 
Da jeg gik og timerne efter, følte jeg som om jeg var kørt over af en damptromle (på den gode måde :0)), hvor man kunne mærke man havde fået massage.
Og så til det mest latterlige, hele seancen kostede 300 kr. !!!! nærmest til grin.
Sidst fik jeg massage af to kvinder (begge over de 40) hvor der også blev taget ved i en time for 500,- kr. !!!

Hvis man nogensinde overvejer at få en gang rigtig Thaimassage, som de ikke engang kan give lige så grundigt i Thailand, så offer turen til Fredericia, det er ALLE pengene værd. En anden god ting, er at de har åben ALLE dage, lørdage og søndage, helligdage inkl. til kl 20.00

Stedet hedder; Relax Thai Massage, og de har følgende hjemmeside: http://relaxthaimassage.info

Bedømmelse 1-10

Stedet: 7. Ligger i midtbyen, hvor jeg altid har fået en parkeringplads. Men ikke super diskret, hvis man ønsker det. 
Lokalerne: 7, Det er noget gammelt noget, men der er varmt, rent og massagebriksen er god at ligge på.

Pigerne: 5, Det er velsoinerede middelalderlige thaikvinder, men ikke superlækre små nymfer. Til gengæld kan de deres kram.
Massagen: 10. Jeg har måske fået mere end 200 gange thaimassage, verden over, men aldrig fået sådan en god gang massage. Den kan virkelig anbefales.
Valuta for pengene: 10. 300 for en times effektiv massage er nærmest til grin. To massører for 500. Hj 200 oveni. 

Jeg giver Relax Thai Massage i Fredericia mine bedste anbefalinger.

Bedste hilsner
Henning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg kan kun give Henning ret.

Det er et sted jeg bliver ved med at komme tilbage til.

Er det frække et afgørende krydderi for kunden, kan det også leveres, men aldrig noget pres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Relax giver super god massage også 10 fra mig, det samme gør Sumas periodevis, og det skulle være ganske vist de næste måneder  ( 2017), tror hun hedder Nae , også et rent 10 tal.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Bamse skrev, for 5 timer siden:

Ja Relax giver super god massage også 10 fra mig, det samme gør Sumas periodevis, og det skulle være ganske vist de næste måneder  ( 2017), tror hun hedder Nae , også et rent 10 tal.

 

Hej Bamse, kunne du give lidt mere info om Nae - Er hun på et af billederne her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også varmt anbefale Relax.

Massagen altid virkelig god. Der bliver taget fat, og man kan mærke at de ved hvad de gør.

Det samme er kryderiet, hvis man vælger det. Er dog aldrig tilbudt mere end et HJ, men det er også fint, når det udføres så dygtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...