Hop til indhold
Nullergøj

Fynsgade 26 Fredericia

Recommended Posts

Har netop besøgt stedet og sikke da en oplevelse. 

En ikke så ung dame tager imod, men jeg tænker hvad pokker, jeg skal bare have den skudt af, men ingen indlevelse overhovedet,andet end en lyd i ny og næ, jeg bliver tilbudt bj uden, af en anden hvis jeg vil give 500 mere, men takker nej for har allerede givet hende  1000 kr. alt inklusive og så skal jeg da lige love for at sælgeren kommer op i hende. 

Får tilbudt 2 piger sammen hvor hun er den ene og den anden er en ung pige siger hun.1000 kr. oven i for den fornøjelse, men takker stadig nej, så kan jeg vælge den unge pige alene stadig til 1000 ekstra. Hun taler videre hvor dejlig den unge pige er med flot figur og det hele. 

Interessen for at få den skudt af er forsvundet og siger at nu er det slut, for lysten er væk pga al den snak om hendes ekstra betaling . Hun finder olie frem og begynder at hive løs i min nu slatne pik og jeg må sige det et par gange inden det går op for hende at jeg ikke var interesseret mere og rejsning nu er umuligt .Prisen falder til 500 kr. ekstra for den yngre (som jeg ikke har set) 

Hun er pludselig bekymret for om jeg er sur på hende og fuld af undskyldninger.(total mangel på situationsfornemmelse). 

Man føler sig berøvet. 

Jeg kommer vist ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...