Hop til indhold
asianman

Alisia i Vanløse blow med gummi desværre :(

Recommended Posts

Nå jeg kan så selv svare på mit eget spørgsmål. Da jeg netop er vendt hjem efter en time med Alisia. Svaret kommer senere i anmeldelsen :ugeek:

Jeg havde booket tid kl.14.30 sharp, da jeg dukkede op på adressen et knap så diskret sted i Vanløse. Måtte jeg erkende, at hun ikke var der.

Så jeg tænkte, at det var ærgerligt, men så var de penge sparede. Så tog hjem igen og skrev kort lidt skuffet, at jeg var der til aftalte tid.

En halv time senere modtager jeg en sms på, at hun er netop ankommet. Først tænkte jeg, nej jeg tager en "håndtrold" selv. Men efter at have læst anmeldelserne af Lars Hanson og Lynkineseren og set hendes billeder. Tænkte jeg, hvad pokker skulle man ellers lave en kold og blæsende 2 juledag.

Så jeg dukkede op på adressen. Jeg blev henvist til et andet værelse, som bare var en plastic madras uden lagen på eller noget. Får tilbudt noget at drikke. 

Efter 10 min dukker hun op, hun skulle lige sige farvel til en anden kunde. Nu har jeg besøgt en del gp´er, og jeg har aldrig skulle vente på, at den anden kunde skulle gå først.

Man tænker altid på, om hun nu er træt og ikke orker flere kunder. Men ind kommer den lækreste lille nips og siger pænt "hello nice to meet you". Det skal siges, at 

jeg primært er til Thai ladies, da de for det meste er skinny og har små fødder :P

Hun guider mig ind i et større rum med dobbeltseng og sengetøj på. Der dufter ok rent, men prangende er det ikke. Hun spørger hvad jeg ønsker. Først ville jeg tage en 1/2 time, da jeg er sikker på, at hvis man kommer så er det ud af vagten igen, uanset om man har taget 1/2 time eller 1 time. Det ender med jeg tager 1 time og må betale 100 kr ekstra for kiss. Jeg er klar over, at der i hendes annonce står : 60 min danish, superfranks, 69, kiss 1000 kr.

Men jeg vil ikke skabe en dårlig stemning for en "hund". Så af med kludene og hun har virkelig en lækker, veltrænet og den vildeste lille røv. Hun kysser mig på halsen og derefter tungekysser vi lidt. Jeg tænkte, at det er helt sikkert de 100 kr. værd, selvom hun sikkert tungekysser alle sine kunder.

Så kommer vi til det eneste minus under hele seancen. Hun tager gummi på og begynder at lave et blow. Jeg tænkte, superfransk er da uden gummi ikk??!!

Men jeg kommenterer ikke på det. Da jeg stadig syntes, at hun er megalækker og har små lækre tæer. Vi ligger så i en 69 og jeg har udsigt til en af de bedste, petit og frække røv jeg længe har set. Så det tænder mig trods blow med gummi.

Derefter i missionær hvor jeg tungekysser med hende og slikker hende på hendes små lækre ungpigebryster. Hvorefter vi skifter til cowgirl. Nå da jeg ikke er så meget til gummi spørger jeg hende, om hun ikke kan lave et hj, imens at jeg slikker hendes fisse og små lækre tæer. Så går der ikke lang tid før end jeg eksploderer.

Da var der vel gået ca. 20 min.

Jeg tænkte, så er det ud af vagten med en semi-oplevelse. Jeg spørger hende "are we finish now". Hun svarer hurtigt "no no". Det giver plus i min bog. Trods manglede sf og at jeg måtte betale 100 kr ekstra for tungekys. Tænker jeg det er da god service. Jeg kender rigtig rigtig mange steder, hvor de vil sige "Sorry you finish now, so you have to go now". Alisia siger "you can take a shower, and after come in the room again". 

Jeg tager et hurtigt mad, imens hun vasker sine hænder på samme toilet/bad :-o Der kan jeg se hvor lækker hun er. Dejlig slank og virkelig en petit lille pige på max 157 cm. måske 159 cm. max.

Derefter ind i rummet igen. Hun spørger, om jeg vil have lidt massage. "Ja tak" siger jeg. Det er ikke prangende massage, men det er rigtigt hyggeligt med lidt afslapning inden næste udløsning. Nå vi kæler lidt med hinanden. Hun er mere afslappende nu, så der bliver kysset/snavet godt igennem nu. Hun forsøger at lave et blow med kondom, men det fungerer ikke for mig. Siger at hun bare kan lave en hj, imens at jeg slikker hendes lille fisse og hendes tæer har jeg i munden også. Efter 15 min hvor hun virkelig forsøger alt for, at jeg skal komme, må jeg sige stop. Jeg kunne simpelthen ikke mere.

Alt i alt en god oplevelse. Hun er sød, smilende og har den vildeste krop. Dog trækker det ned, at hun ikke lavede super fransk og at hun tog 100 kr. ekstra for kys. Jeg er meget spændt på om Lars Hanson og Lynkineseren begge fik sf og tungekys med i standardpakken for 1000 kr for en time.

Havde hun givet mig sf, ville jeg give hende et rent 10/10 tal, men hun får 8/10. Om jeg vil vende tilbage til hende, ja helt sikkert. men kun hvis hun laver sf.  

Jeg tro, at hun vil give endnu bedre service næste gang, da hun "kender" mig nu. Og 1100 kr. for en hel time med mulighed for to afslutninger er heller byens dyreste sted. 

 

asianman
 Svar på denne tråd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars.hanson skrev, for 7 minutter siden:

Hej. Fin anmeldelse, ja jeg fik superfransk, selvfølgelig uden gummi og massere af tungekys til den aftalte og annoncerede pris på 1.000 kr. for en time :o)

Ja så de kloge narre de dumme og liderlige ;) Jeg tænkte det nok, men næste gang bliver det helt sikkert superfransk og tungekys i den aftalte og annoncerede pris på 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Alesia. Fik et blæs uden gummi som annonceret på prislisten. Blev lukket ind af hendes kollega Holly, der også er omtalt herinde. Alesia's blæs var temmelig mekanisk. Hun har et relativt stort keyhole. Det positive var, at hun kunne tåle at blive godt og grundigt gennempulet uden at brokke sig. Men det var et kedeligt knald. Fik til sidst leveret en god gang hvid chokolade :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars.hanson skrev, for 8 timer siden:

Hej. Fin anmeldelse, ja jeg fik superfransk, selvfølgelig uden gummi og massere af tungekys til den aftalte og annoncerede pris på 1.000 kr. for en time :o)

Ditto her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 12 timer siden:

Det positive var, at hun kunne tåle at blive godt og grundigt gennempulet. :-) 

Det tæller bestemt opad. - Det første billede af hende signalerer også, at hun er klar til en ordentlig tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik ikke nævnt, at hun var smurt ind i olie, så jeg måtte holde godt fast. En sjov detalje var, at der på gulvtæppet var indvævet "Supergames". Der foregår en del games i det rum :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da Sonja på Amager ikke tog sin telefon i dag, prøvede jeg at ringe til Alesia i stedet. Hun svarede med det samme, men sagde at hun skulle et ærinde, men ville være tilbage en time senere. Jeg bad om en tid, købte et par løbesko i nabo laget og tog så over på adressen en time senere.

Hun lukkede selv og spurgte om jeg havde en aftale (nice), og jeg blev lukket ind på værelset. Vi aftalt 15min, og jeg blev tilbudt badeværelset, som jeg benyttede mig af kortvarigt. Stedet er en tidligere butik, og bærer lidt præg af det, så man skal altså ikke vælge det pga de luksuriøse kulisser :P

Alesia havde i mellemtiden smidt tøjet, og så ganske dejlig ud og hendes hud er - som rapporteret ovenfor - meget fingervenlig. Hun er lille, men ikke rigtig "nipset" i mine øjne. Jeg fik lov til at bruge et af mine egne kondomer, og også lov til selv at sætte det på, og Alesia var god til at følge mine (simple) ønsker. Nu kommer mit kendskab til den lokale lingo til kort, for blow lover rapporterer et "relativt stort keyhole", og hvis det ellers betyder hendes skede, vil jeg tillade mig at have en anden oplevelse (nogenlunde stram). Hendes bryster er fine i ca b-skål.

Jeg kørte altså fornøjet på mens hun stønnede realistisk og ind imellem kærtegnende mine brystvorter, hvilket jeg naturligvis gengældte :). Efter nogen tid kaldte min gamle ven på mig og jeg kom i dejlig orgasme oppe i Alesia. Jeg fik lov at ligge nogle sekunder før hun forsigt listede kalorius og kondomet ud og fandt servietter frem.

Alt i alt meget vellykket, og selvom jeg vidste, at jeg ikke ville komme igen, fik Alesia 100kr i bonus. Måske er jeg naiv, men jeg tænker at 100kr ikke er meget, men jeg kan se på pigerne, at de værdsætter det, og jeg håber, at det kan sætte lidt fokus på servicen. Det er desværre heller ikke så tit, at jeg gør, måske hver 3-4. gang, så min økonomi vælter heller ikke ligefrem.

Men altså en anbefaling til Alesia fra mig!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...