Varmemester 2046 Skrevet 4. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, for 2 timer siden: Tak for svar @JenniferRomantica Elsker også selv selfies, men mest dem af dig Der må jeg HELT KLART give dig ret. Det tror jeg heller ikke jeg er den eneste der må. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 4. Januar, 2017 (edited) den nysgerrige skrev, for 8 timer siden: mit indlæg var også ment som ren nysgerrighed om i piger var nysgerrige efter og se gæsten som skulle dukke op eller ej... Så har jeg misforstået dit spørgsmål; Jeg er ikke nysgerrig på hvordan kunden ser ud, jeg kan bare ikke tænde seksuelt på et menneske, jeg syntes er fysisk uattraktivt. Jeg kan sagtens syntes de er skønne mennesker uden at ha lyst til at kneppe dem, og jeg er lidt nået et punkt i min "karriere", hvor jeg ikke gider ha sex med mennesker, som jeg ikke tænder på. I romantiske forhold er personligheden klart mere betydningsfuld end udseendet, men selvfølgelig lidt ufedt for "John der vil ha 15 minutter", hvis det er hans personlighed der skulle være afgørende for om jeg gider ha sex med ham eller hvor god sexen kan blive, ting som udseende er trods alt lidt lettere at sortere på fra start (Jeg skriver f.eks. i min annonce at jeg modtager attraktive mænd, med sund BMI) Foodnote: "alle" GP'er inkl. udertegnede har da sex med folk, vi egentlig ikke tænder på, så er der mange piger, som f.eks. @Iscenesat Virkelighed der (også) tænder på situationen og uvisheden og dér må man jo mene at kunden i sig selv (udseende og personlighed) må være mindre vigtigt, fordi man tænder på situationen, mere end på kunden, sådan plejede jeg også at ha det, men altså. jeg keder mig lynhurtigt og den spænding er desværre forsvundet. Redigeret 4. Januar, 2017 af Claire 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 4. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, den 12/26/2016 at 16:42: Selv foretrækker jeg ikke at se et billede, det er en del af det der tænder noget i mig, spændingen ved ikke at vide hvem der står på den anden side af døren. Han må gerne fortælle lidt om sig selv, i form af alder og så videre, trods det ingenlunde er vigtigt, så siger en sådan henvendelse mig bare mere end "Hej, har du tid nu?". Hvordan har du det med at man også kort fortæller hvad man tænder på og har lyst til? Selvfølgelig uden at det går over i utidig sexting og tangerer til misbrug af din tid til afløb for seksuelle fantasier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 4. Januar, 2017 Claire skrev, for 2 timer siden: Så har jeg misforstået dit spørgsmål; Jeg er ikke nysgerrig på hvordan kunden ser ud, jeg kan bare ikke tænde seksuelt på et menneske, jeg syntes er fysisk uattraktivt. Jeg kan sagtens syntes de er skønne mennesker uden at ha lyst til at kneppe dem, og jeg er lidt nået et punkt i min "karriere", hvor jeg ikke gider ha sex med mennesker, som jeg ikke tænder på. I romantiske forhold er personligheden klart mere betydningsfuld end udseendet, men selvfølgelig lidt ufedt for "John der vil ha 15 minutter", hvis det er hans personlighed der skulle være afgørende for om jeg gider ha sex med ham eller hvor god sexen kan blive, ting som udseende er trods alt lidt lettere at sortere på fra start (Jeg skriver f.eks. i min annonce at jeg modtager attraktive mænd, med sund BMI) Foodnote: "alle" GP'er inkl. udertegnede har da sex med folk, vi egentlig ikke tænder på, så er der mange piger, som f.eks. @Iscenesat Virkelighed der (også) tænder på situationen og uvisheden og dér må man jo mene at kunden i sig selv (udseende og personlighed) må være mindre vigtigt, fordi man tænder på situationen, mere end på kunden, sådan plejede jeg også at ha det, men altså. jeg keder mig lynhurtigt og den spænding er desværre forsvundet. Tak for svar igen. Måske jeg heller ikke har formuleret mit spørgsmål rigtigt. Anyways så har du/i egenligt svaret på hvad jeg ville vide - jeg ville nok bare selv være skide nysgerrig efter hvem der dukkede op hvis det var mig der var i jeres situation... og ville da nok også have nogle krav til fysik og udseende som du selv har. Men nu er jeg jo i den omvendte situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. Januar, 2017 KnaldeBriks skrev, for 21 timer siden: Hvordan har du det med at man også kort fortæller hvad man tænder på og har lyst til? Selvfølgelig uden at det går over i utidig sexting og tangerer til misbrug af din tid til afløb for seksuelle fantasier. Det fungere faktisk ikke rigtig for mig, fordi det oftest er sidstnævnte der gør det. Og hvis ikke det lige er den type, så er det den type hvor alt er minutiøst planlagt og det første han gør er at gøre det klart hvordan han forventer den næste time forløber, gerne á la "først vil jeg tage dig bagfra, så en 69'er, lidt oralsex, for så at afslutte i missionær". - Den slags planlagt sex fjerner enhver lyst hos mig, hvorfor ikke bare være i det og gøre hvad der føles rigtigt og dejligt for nuværende... Mén jeg og også mere impulsstyret end et 3 årigt barn. Hvis han gerne vil dyrke analsex, fiste mig eller gagge mig voldsomt, så vil jeg derimod gerne have et lille hint derom, mest fordi det kræver lidt.. ehm, planlægning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. Januar, 2017 Claire skrev, den 4/1/2017 at 16:53: Så har jeg misforstået dit spørgsmål; Jeg er ikke nysgerrig på hvordan kunden ser ud, jeg kan bare ikke tænde seksuelt på et menneske, jeg syntes er fysisk uattraktivt. Jeg kan sagtens syntes de er skønne mennesker uden at ha lyst til at kneppe dem, og jeg er lidt nået et punkt i min "karriere", hvor jeg ikke gider ha sex med mennesker, som jeg ikke tænder på. I romantiske forhold er personligheden klart mere betydningsfuld end udseendet, men selvfølgelig lidt ufedt for "John der vil ha 15 minutter", hvis det er hans personlighed der skulle være afgørende for om jeg gider ha sex med ham eller hvor god sexen kan blive, ting som udseende er trods alt lidt lettere at sortere på fra start (Jeg skriver f.eks. i min annonce at jeg modtager attraktive mænd, med sund BMI) Foodnote: "alle" GP'er inkl. udertegnede har da sex med folk, vi egentlig ikke tænder på, så er der mange piger, som f.eks. @Iscenesat Virkelighed der (også) tænder på situationen og uvisheden og dér må man jo mene at kunden i sig selv (udseende og personlighed) må være mindre vigtigt, fordi man tænder på situationen, mere end på kunden, sådan plejede jeg også at ha det, men altså. jeg keder mig lynhurtigt og den spænding er desværre forsvundet. i en generel sammenhæng, hvor pigen har vagter stort set hver uge, må det være svært at håndhæve "jeg ikke gider ha sex med mennesker, som jeg ikke tænder på" virkeligheden er vel snarere for mange piger "Det er nu dejligt at der også indimellem kommer mænd som jeg tænder på og ellers nyder jeg bare at service mænd. Sidste nævnte giver mig stor tilfredshed og glæde i mit arbejde som GP" Hvis sidst nævnte fylder mest, kan jeg nu godt forstå, at man som GP egentligt ikke på forkant er specielt interesseret i at se billeder at gæsten. Det ligger jo ligesom i præmissen i købesex, at den del ikke er væsentlig, blot gæsten er sød, venlig, rent, respektere pigen og hendes grænser m.v. Og.... med tiden bliver det vel et "arbejde" som så mange andre hvor den umiddelbare begejstring m.v. finder et normaliseret leje. Alt i alt synes jeg det var et fint og ærligt indlæg du har skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Januar, 2017 TheVoice skrev, for 20 minutter siden: Det er ikke svært at håndhæve, men det er klart at det nok ville betyde mindre arbejde, for mange piger Men som skrevet, har alle GPer sex med kunder, de ikke tænder på, det sker bare bare ikke så ofte, hvis man stiller nogle krav. Før i tiden, hvor jeg havde det som f.eks. Iscenesat, så var det heller ikke noget problem for mig, om jeg tænte på kunden eller ej. Jeg tror det er et rigtigt godt udgangspunkt at ha som GP, hvis man primært tænder på situationen fremfor gæsten. Jeg har hørt mange piger sige, at de elsker deres job, fordi de er "givere" og elsker at please mænd, jeg kan også godt li at "please", men jeg tror ikke det er den sundeste grund at ha, så hellere finde nogle private legekammerater, hvor der ikke er penge involveret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. Januar, 2017 @Claire Det bliver nok lidt svært, hvis man skal vurdere hvilke at de frivillige grunde, der er mere sunde end andre. Men bortset fra det, er der nok en del piger (der har været i branchen en del år) der vil sige "jeg har det fint med at være i branchen og tjene mine penge på denne måde. Alternativet ved et almindeligt job, faste mødetider. 37½ times arbejdsuge m.v. virker bare ikke tillokkende på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Januar, 2017 TheVoice skrev, for 1 minut siden: @Claire Men bortset fra det, er der nok en del piger (der har været i branchen en del år) der vil sige "jeg har det fint med at være i branchen og tjene mine penge på denne måde. Alternativet ved et almindeligt job, faste mødetider. 37½ times arbejdsuge m.v. virker bare ikke tillokkende på mig. Ja helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Januar, 2017 (edited) Planlægning er turn-off...... Sex er alt for let talt til døde..... Enig med @Claire - krop betyder rigtig meget ift. at 'tænde'...... Personligheden afgør om jeg gider holde ved. Redigeret 5. Januar, 2017 af NoBS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Januar, 2017 Medmindre der er tale om et rollespil så kan planlægning faktisk være sjovt. Bare belastende at mænd er så dårlige til det, at man aldrig når at udleve sine prinsesse Leia drømme, før hubbabubba skal ha sin pik i munden på hende.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Januar, 2017 Claire skrev, for 12 minutter siden: Medmindre der er tale om et rollespil så kan planlægning faktisk være sjovt. Bare belastende at mænd er så dårlige til det, at man aldrig når at udleve sine prinsesse Leia drømme, før hubbabubba skal ha sin pik i munden på hende.. Hubbabubba i munden - en alternativ måde at iføre sig gummi Planlægningshelvede og 'planlagte' sexleg er ikke modsætninger..... Jeg kan bare bedre lide at gå på opdagelse og fornemme mig frem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Januar, 2017 @Claire .... Hov glemte at du nok er for ung til at vide hvad hubbabubba er for noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Januar, 2017 NoBS skrev, Lige nu: @Claire .... Hov glemte at du nok er for ung til at vide hvad hubbabubba er for noget Nej det er tyggegummi der mister smager efter 5 sekunder. lidt som mit sexliv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Januar, 2017 Claire skrev, for 22 minutter siden: Nej det er tyggegummi der mister smager efter 5 sekunder. lidt som mit sexliv. DEt er da synd for dit sexliv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Januar, 2017 Borende X skrev, for 10 minutter siden: DEt er da synd for dit sexliv Ja @Claire er du ikke indbegrebet af god stil og selektivisme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. Januar, 2017 NoBS skrev, 1 time siden: Planlægning er turn-off...... Sex er alt for let talt til døde..... Det at besøge en GP bliver vist helt naturligt planlægning, selvom det sikkert klinger godt at sige "jeg er spontan" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Januar, 2017 TheVoice skrev, Lige nu: Det at besøge en GP bliver vist helt naturligt planlægning, selvom det sikkert klinger godt at sige "jeg er spontan" Jo jo - men jeg mente nu i akten...... Selvom det er noget lettere, at få en 'spontan' aftale med en GP end en der er planlagt lidt ud i tiden ..... Just saying. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Januar, 2017 Claire skrev, 1 time siden: Medmindre der er tale om et rollespil så kan planlægning faktisk være sjovt. Bare belastende at mænd er så dårlige til det, at man aldrig når at udleve sine prinsesse Leia drømme, før hubbabubba skal ha sin pik i munden på hende.. Han hedder da Chewbacca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. Januar, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: Han hedder da Chewbacca Jabba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Januar, 2017 Claire skrev, for 2 minutter siden: Jabba Haha ja det vrimler med lækre figurer i den film serie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 5. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden: Det fungere faktisk ikke rigtig for mig, fordi det oftest er sidstnævnte der gør det. Og hvis ikke det lige er den type, så er det den type hvor alt er minutiøst planlagt og det første han gør er at gøre det klart hvordan han forventer den næste time forløber, gerne á la "først vil jeg tage dig bagfra, så en 69'er, lidt oralsex, for så at afslutte i missionær". - Den slags planlagt sex fjerner enhver lyst hos mig, hvorfor ikke bare være i det og gøre hvad der føles rigtigt og dejligt for nuværende... Mén jeg og også mere impulsstyret end et 3 årigt barn. Hvis han gerne vil dyrke analsex, fiste mig eller gagge mig voldsomt, så vil jeg derimod gerne have et lille hint derom, mest fordi det kræver lidt.. ehm, planlægning. Tak for svar, og det giver god mening. En af grundene til mit spørgsmål - som jeg ikke fik forklaret i mit første indlæg - er, at du selv skriver en lille håndbog til din krop i din annonce. Jeg tænkte at det muligvis kunne være nyttigt for dig at få en tilsvarende håndbog til kunden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg