Hop til indhold
fallara

new girl from Spain. new in CPH

Recommended Posts

Vim skrev, for 21 timer siden:

Mener hun er rumæner...

Jeg ved det er diskutere en smule før, men er jeg den eneste som ikke har noget imod folk fra Rumænien? Jeg respektere dem på lige fod med alle andre EU borgere. Er der pigernes egen "skam" der gør at de altid siger at de eks. kommer fra "Spanien", eller møder de virkelig mange fordomme når de kommer til Danmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
GrayNinja skrev, for 1 time siden:

eller møder de virkelig mange fordomme når de kommer til Danmark?

Det tror jeg desværre de gør. Hvorfor ved jeg heller ikke. Jeg har været en del i Rumænien og der finder man efter min mening nogen af Europa' smukkeste piger. Den har ikke altid har det for (økonomisk) nemt og de har sådan generelt min fulde respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved det er diskutere en smule før, men er jeg den eneste som ikke har noget imod folk fra Rumænien? Jeg respektere dem på lige fod med alle andre EU borgere. Er der pigernes egen "skam" der gør at de altid siger at de eks. kommer fra "Spanien", eller møder de virkelig mange fordomme når de kommer til Danmark?

Lad mig lige pointere, at jeg intet har i mod folk fra Rumænien. Men jeg synes det er irriterende, når de lyver om deres ophav.
Fordomme, mindreværd og en stigende stigmatisering, forhindrer dem i at arbejde arbejde med samme succesrate hvis de skriver de kommer fra Rumænien, som hvis de skriver de kommer fra et andet land, typisk spansktalende, græsk eller tyrkisk af oprindelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vim skrev, for 3 minutter siden:

Lad mig lige pointere, at jeg intet har i mod folk fra Rumænien. Men jeg synes det er irriterende, når de lyver om deres ophav.
Fordomme, mindreværd og en stigende stigmatisering, forhindrer dem i at arbejde arbejde med samme succesrate hvis de skriver de kommer fra Rumænien, som hvis de skriver de kommer fra et andet land, typisk spansktalende, græsk eller tyrkisk af oprindelse.

Enig i holdningen..

Personligt kan jeg godt lide indiske piger (De smukke gyldenbrune i huden), men ofte render jeg ind i brasilianske/ Sydamerikanske piger, og det samme gør sig gældende hvis jeg ønsker at hive i bananen og vil se noget på nettet, så er indiske piger ofte fra Sydamerika selvom der tydeligvis står Indian/Indish mm. står i emnefeltet:.

Det skal siges jeg intet har imod piger fra Sydamerika..men trods alt:

Svindel og humbug..

Man burde sætte den øverste Ombudsmand på sagen, så han kan dykke ned i den og ved egen syn selv undersøge markedet på egen krop og derfra drage en konklusion, så der kan blive rydtet op i branchen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vim skrev, den 2016-12-26 at 19:15:

Mener hun er rumæner...

Hvorfor mener du at hun du at hun er rumæner? Ser nissen på billederne  rumænsk ud, eller har du muligvis besøgt hende:P?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk
ppd skrev, for 2 timer siden:

Enig i holdningen..

Personligt kan jeg godt lide indiske piger (De smukke gyldenbrune i huden), men ofte render jeg ind i brasilianske/ Sydamerikanske piger, og det samme gør sig gældende hvis jeg ønsker at hive i bananen og vil se noget på nettet, så er indiske piger ofte fra Sydamerika selvom der tydeligvis står Indian/Indish mm. står i emnefeltet:.

Det skal siges jeg intet har imod piger fra Sydamerika..men trods alt:

Svindel og humbug..

Man burde sætte den øverste Ombudsmand på sagen, så han kan dykke ned i den og ved egen syn selv undersøge markedet på egen krop og derfra drage en konklusion, så der kan blive rydtet op i branchen....

Nu findes der faktisk rigtigt mange sydamerikanere med indisk ophav, så jeg synes ikke, at det er helt misvisende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scania skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor mener du at hun du at hun er rumæner? Ser nissen på billederne  rumænsk ud, eller har du muligvis besøgt hende:P?

Jeg var forbi og takkede pænt nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok, fordi "rumænere" har fået en negativ klang.

Herhjemme forbindes de ofte med kriminelle, tyvebander og zigeunere. Det gør det jo heller ikke bedre, at pigerne selv forsøger at "annoncere" sig væk fra deres virkelige oprindelsesland.

Der består uden tvivl et internationalt hierarki, hvor det er mere attraktivt at blive betragtet som stammende fra nogle lande fremfor andre. Er man f.eks til sorte piger, er det nok tilfældet med jamaicanere contra nigerianere, og i det aktuelle tilfælde er der altså mere prestige (= kundepotentiale) i at udgive sig for at være spanier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...