Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Buttet 26 årig.

Recommended Posts

Guest chris 60

Hende her er nok noget mere spændende! https://annoncelight.dk/showad/182110

Men det er jo nok en smagssag!? Har i hvert fald en aftale med hende på fredag aften kl. 21.

Seriøse voksne quinder er der sgu noget ved! Nåja, det er så min smag! ;-) Nå, så bli'r det ikke til noget alligevel. Oral med gummi er totalt turn-off for mig!! Det må sgu da osse smage forfærdeligt!?!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 9 timer siden:

Hende her er nok noget mere spændende! https://annoncelight.dk/showad/182110

Men det er jo nok en smagssag!? Har i hvert fald en aftale med hende på fredag aften kl. 21.

Seriøse voksne quinder er der sgu noget ved! Nåja, det er så min smag! ;-) Nå, så bli'r det ikke til noget alligevel. Oral med gummi er totalt turn-off for mig!! Det må sgu da osse smage forfærdeligt!?!

Så længe det ikke er dig der skal smage på det så det vel lige meget.? Hehe.. 

Men bare for god ordens skyld så smager det ikke af særlig meget.. Og det smager garanteret bedre end sure nosser.. Hahaha.. Og jeg føler mig en del mere beskyttet med det på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sure nosser må også være trist. Lige som en fisse der er knapt så frisk.

Man burde måske altid starte med at tage et fælles bad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 1 time siden:

Sure nosser må også være trist. Lige som en fisse der er knapt så frisk.

Man burde måske altid starte med at tage et fælles bad :-)

Tror netop sådan noget er grunden til at vi lige skal friske os op inden vi gå ind til gæsten.. Eller det sørger jeg i hvertfald altid for.. Andre kan jeg jo ikke tale for.. Men de fleste af os gå i bad mellem hver gæst.. 

Du har vist ikke set Romantica's brusebad.? Hahaha.. Det er funktionelt men bestemt ikke med plads til fælles bad.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Tror netop sådan noget er grunden til at vi lige skal friske os op inden vi gå ind til gæsten.. Eller det sørger jeg i hvertfald altid for.. Andre kan jeg jo ikke tale for.. Men de fleste af os gå i bad mellem hver gæst.. 

Du har vist ikke set Romantica's brusebad.? Hahaha.. Det er funktionelt men bestemt ikke med plads til fælles bad.. 

Jeg er sikker på du altid er lækker - og desværre for langt fra mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sporer lige tråden tilbage til det, det handlede om..

For mit vedkommende havde jeg en lidt underlig fornemmelse efter at have besøgt hende. Rent praktisk er setup'et at du besøger hende privat i udkanten af en lille, søvnig fynsk landsby - i øvrigt rimeligt diskret, forholdene taget i betragtning. Du bliver hevet med op på 1. salen, hvor du får lov at pille lidt og duske hende. Især diskretionen - samt hendes røv-lækre boobies er det, der tænder/tændte mig.

Resten er ikke værd at skrive hjem om. Du skal nemlig også tænde på, at det lige skal planlægges efter, hvornår det passer ind hos hende mellem opvask, rengøring og andre hverdagssysler - altså en ægte hausfrau af den helt unge slags. Alder, mål med mere passer egentlig udmærket efter min smag, jeg tror ikke hun har rundet 30 år endnu. Når vi snakker hausfrau, betyder det også, at du ikke må sætte næsen op efter at hun har gjort sig lækker for lige præcis dig. Og det er måske det mest skuffende, når hun nærmest bare tager imod dig i - ja joggingtøj vil jeg ikke kalde det, men i hvert fald noget i den retning. Samtidig er hun ikke specielt indlevende.

Så det må være konklusionen. Hun er en ægte amatør. Hverken mere eller mindre. Og når man så efterfølgende kigger på annoncerne, virker hun faktisk en smule desperat nu. Hun har annonceret jævnligt i hvert fald siden sommerferien.. Tror ikke der er mange gengangere derude. Og det er egentlig synd for hun kunne være et fantastisk godt skrald fisse for penge, hvis hun lige skruede ned for hyppigheden af annoncer og i stedet gjorde sig lidt umage, når hun så endelig (af ren og skær lyst og liderlighed) tager imod et besøg. Endvidere er hun begyndt at tage penge for tungekys (100,- ekstra). Den slags virker desværre lidt for desperat, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
lovingboobs skrev, 1 time siden:

Jeg sporer lige tråden tilbage til det, det handlede om..

For mit vedkommende havde jeg en lidt underlig fornemmelse efter at have besøgt hende. Rent praktisk er setup'et at du besøger hende privat i udkanten af en lille, søvnig fynsk landsby - i øvrigt rimeligt diskret, forholdene taget i betragtning. Du bliver hevet med op på 1. salen, hvor du får lov at pille lidt og duske hende. Især diskretionen - samt hendes røv-lækre boobies er det, der tænder/tændte mig.

Resten er ikke værd at skrive hjem om. Du skal nemlig også tænde på, at det lige skal planlægges efter, hvornår det passer ind hos hende mellem opvask, rengøring og andre hverdagssysler - altså en ægte hausfrau af den helt unge slags. Alder, mål med mere passer egentlig udmærket efter min smag, jeg tror ikke hun har rundet 30 år endnu. Når vi snakker hausfrau, betyder det også, at du ikke må sætte næsen op efter at hun har gjort sig lækker for lige præcis dig. Og det er måske det mest skuffende, når hun nærmest bare tager imod dig i - ja joggingtøj vil jeg ikke kalde det, men i hvert fald noget i den retning. Samtidig er hun ikke specielt indlevende.

Så det må være konklusionen. Hun er en ægte amatør. Hverken mere eller mindre. Og når man så efterfølgende kigger på annoncerne, virker hun faktisk en smule desperat nu. Hun har annonceret jævnligt i hvert fald siden sommerferien.. Tror ikke der er mange gengangere derude. Og det er egentlig synd for hun kunne være et fantastisk godt skrald fisse for penge, hvis hun lige skruede ned for hyppigheden af annoncer og i stedet gjorde sig lidt umage, når hun så endelig (af ren og skær lyst og liderlighed) tager imod et besøg. Endvidere er hun begyndt at tage penge for tungekys (100,- ekstra). Den slags virker desværre lidt for desperat, synes jeg.

Jamen hun har da fyr/kæreste også kan man jo se.....og lige pt har DE to annoncer på AL.

https://annoncelight.dk/showad/218100

https://annoncelight.dk/showad/219223

 

Så undre mig MEGET over du ikke nævner noget om HAM. Så måske du også laver en form for "reklame" her....:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke lige dit svar ? Lovingboobs kommer med en rigtig god anmeldelse/beskrivelse af hans besøg og så snakker du om reklame ?

eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Beklager den sene tilbage melding. Nåede først forbi i dag.. nå her kommer det så, havde aftalt 30 min til 800, hun kysser nu med kemi efter og have læst med herinde, hehe.. men ja der må så have været kemi, da det gik meget godt! Stedet er som nævnt tidligere ok diskret og ja hun åbner i normalt hverdags tøj.. gør mig egentlig ikke så meget da det jo skal hurtigt af.. og som også nævnt af lovingboobs har hun sgu et par røvfrække babser.. nå men selve sexen var godkendt, hun sutter uden gummi og det er hun sgu god til, kondom på og en hurtig ridetur og afslutning i doggy... hun lød til og nyde det. Jeg kunne godt finde på og komme igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...