Hop til indhold
StevenDK

Mandy i Hamborg - klasse klasse klasse

Recommended Posts

Hej gutter,

Jeg sad lige og surfede, da jeg "tilfældigt" stødte ind i Mandys profil på Modelle Hamburg.de

http://www.modelle-hamburg.de/suchergebnis.html?data[meta_id]=7013&data[volltext]=mandy

Jeg var igen sammen med Mandy tidligere på året, så hvorfor ikke lige smide en anmeldelse af hende. Især da jeg ved et par "kolleger" herinde jævnligt besøger Hamburg :P

Jeg har jævnligt besøgt Mandy, da jeg ofte er i Hamburg, og vi har efterhånden udviklet et "venskabeligt" forhold. Mandy er en meget naturlig, sød, sprød og "helt-nede-på-jorden" tysk pige. Hun er meget fair med sine priser og holder hvad hun lover. Et eksempel: ½ time med fransk, dansk og COB = 80 EURO (600 kr.)

Jeg gider ikke underholde jer med hvad vi har lavet med mindre I har direkte og relevante spørgsmål, men kan sige at Mandy er sød, lækker, naturlig og faktisk meget dejlig at snakke med (hun taler tysk og engelsk) og hun elsker danskere fordi "vi opfører os pænt og respekterer hende"!!!!!

Hvis I er i Hamburg er Mandy et sikkert kort. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...