Hop til indhold
numb3rs

Silkeborgvej 120 Århus

Recommended Posts

Jeg leder efter en bestemt pige, der arbejder på ovenstående adresse. Hun arbejdede fredag aften, er cirka 25 år og bærer en vielsesring. Jeg glemte at få hendes nr, så jeg vil gerne vide om der er nogen der ved, hvad hun hedder eller har hendes nr. Jeg ved godt jeg bare kan gå ned og spørge, men jeg synes det er lidt pinligt, hvis hun ikke er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der er tale om hendes private nummer, må man gå ud fra, at hun kun giver det til dem, hun ønsker skal have det. Så jeg tænker, at hun selv skal give dig det :)

Og hvis hun bærer vielsesring som nævnt, er det ikke sikkert hun synes nogen skal have det i det hele taget ;)

Men som "deralte" skrev.... afsted med dig. Bange behøver du da ikke være, du kan allerhøjest få et nej....

Pøj pøj :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er klart, men hun sagde altså, jeg gerne måtte ringe til hende. Jeg fik bare ikke nummeret inden jeg gik.

Jeg var der nede i dag, men de havde ikke åbent. Jeg håber hun er der om 3 uger, når jeg kommer tilbage til Århus igen. Hun var den sødeste luder, jeg nogensinde har mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun gav dig lov og du glemte at få nummeret? Rookie mistake :P Og rent øv.... Håber da du får det eller møder hende dernede igen.

Omend jeg dog har hørt og erfaret, at betegnelsen "luder" ikke er den betegnelse, der giver den bedste relation. Og nej, jeg er ikke fortaler for "politisk korrekthed" - kender godt ordet i dets egentlige betydning og mener ikke det er forkert. Har blot en idé om, at hvis du vil indynde dig hos hende, så kommer du længere med at kalde hende "kvinde" ;)

Now go get that number :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
numb3rs skrev, den 25/12/2016 at 20:27:

Jeg leder efter en bestemt pige, der arbejder på ovenstående adresse. Hun arbejdede fredag aften, er cirka 25 år og bærer en vielsesring. Jeg glemte at få hendes nr, så jeg vil gerne vide om der er nogen der ved, hvad hun hedder eller har hendes nr. Jeg ved godt jeg bare kan gå ned og spørge, men jeg synes det er lidt pinligt, hvis hun ikke er der.

kan du beskrive hende lidt nærmere  ???  

ingen tvivl om hendes profession ... men måske du ikke skal sige luder til hende ... når du beder om hendes telefonnummer ;)

du kan prøve at sige ...." sidste jeg var her var der en rigtig sød E-dog på arbejde... kan jeg få hendes telefon nummer  ?"

det skal nok gøre dig populær  :)) 555

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at du har mødt Nan!

Hun har ihvertfald en vielsesring på, og er også efter min mening, den sødeste thaipige i Århus.

Held og lykke....

Redigeret af DillerX

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde mulighed for, at tage forbi i går. Jeg ringede på klokken og der gik et godt stykke tid, før døren gik op. Der stod hun, smuk og smilende. Det var hende! Jeg kunne ikke tro mit held. Og hun fortalte, at hun havde stået og kigget på kameraet, fordi hun ikke kunne tro sine egne øjne. Skæbnen havde bragt os sammen endnu en gang. Vi snakkede længe og bollede to gange. Hun virkede lidt distanceret og var meget stille under samlejerne. Sidste gang var der lidt mere lyd på. Jeg kunne også mærke på hende, at hun gerne ville bolles på en bestemt måde og jeg blev ved med, at gøre noget andet end det. Måske ødelagde jeg det hele. Måske er eventyret slut. Måske skulle jeg ikke have kaldt hende luder.

Tak for jeres opbakning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...