Hop til indhold
Guest TboneDK

Nadia Lopez

Recommended Posts

Samme adresse og kontakt telefon nummer som andre piger fra samme region og/nord Afrika der florerer på SD..

piger der klart ikke kan lide at være der, bor hos en familie af øst europæisk afstamning. 

Da jeg var på adressen (en af pigerne før hende der er der nu), var jeg blevet lovet en masse, havde haft god kommunikation på engelsk, mange mails over et par uger.. pludselig da vi skulle mødes var der telefon nummer og SMS på dansk, spændende :-)

men pigen talte kun engelsk da jeg mødte op, og slet ikke hende jeg havde skrevet med - hun anede intet om hvor vi havde "mødt" hinanden.. 

Snakkede en del med hende, fik sq ret ondt af hende. Gav hende 500 bananer og smuttede stille igen efter vi havde snakket en 10 minutters tid. 

Hun gjorde det absolut ikke af lyst..

puha, da..

 

ja, sørgeligt første indlæg jeg skulle lave her på forummet. Har luret med et stykke tid efterhånden og nydt en masse godt af de gode anmeldelser.. måske på tide jeg kommer ud af busken og anmelder også. :-)

Redigeret af EnjoyLife!
Stavebøf

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den ‎25‎-‎12‎-‎2016 at 15:33:

Nogen erfaringer med NADIA

Tror hun er "veninde" med "From Cuba With love" som også er på SD

Det er hun også og er også at finde på varmsex.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...