Hop til indhold

Nadia Lopez

Featured Replies

Skrevet

Nogen erfaringer med NADIA

Tror hun er "veninde" med "From Cuba With love" som også er på SD

Skrevet

Samme adresse og kontakt telefon nummer som andre piger fra samme region og/nord Afrika der florerer på SD..

piger der klart ikke kan lide at være der, bor hos en familie af øst europæisk afstamning. 

Da jeg var på adressen (en af pigerne før hende der er der nu), var jeg blevet lovet en masse, havde haft god kommunikation på engelsk, mange mails over et par uger.. pludselig da vi skulle mødes var der telefon nummer og SMS på dansk, spændende :-)

men pigen talte kun engelsk da jeg mødte op, og slet ikke hende jeg havde skrevet med - hun anede intet om hvor vi havde "mødt" hinanden.. 

Snakkede en del med hende, fik sq ret ondt af hende. Gav hende 500 bananer og smuttede stille igen efter vi havde snakket en 10 minutters tid. 

Hun gjorde det absolut ikke af lyst..

puha, da..

ja, sørgeligt første indlæg jeg skulle lave her på forummet. Har luret med et stykke tid efterhånden og nydt en masse godt af de gode anmeldelser.. måske på tide jeg kommer ud af busken og anmelder også. :-)

Redigeret af EnjoyLife!
Stavebøf

Skrevet
TboneDK skrev, den ‎25‎-‎12‎-‎2016 at 15:33:

Nogen erfaringer med NADIA

Tror hun er "veninde" med "From Cuba With love" som også er på SD

Det er hun også og er også at finde på varmsex.dk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.