Hop til indhold
Guest vestjyden87

Trinemuz

Recommended Posts

Guest vestjyden87

Jeg havde gået og tænkt længe at jeg skulle besøge Trinemuz, og da jeg så at hun kom til Nr Snede skulle det være. Jeg skrev til hende og bestilte 1 time med græsk..... Og hold da op hvor var det en dejlig oplevelse. Super dejlig fræk pige med lækre former. Vi fik afregnet og fortsatte ind til sengen hvor vi smed tøjet, og igen må jeg sige at hun bare har den dejligste krop. Efter masser af dejlige hede kys tog hun et kondom i munden og førte det ned over min pik helt til roden. Hun kan sit kram må man sige.... Hun red mig dejligt og vi fortsatte i missionær og så afsluttede vi med dejlig græsk i doggy. Kom desværre for hurtigt, men hun gjorde sig selv færdig. Virkelig frækt at se... Ville gerne mere, men lillemand ville fandme ikke være med, men håber jeg den vil næste gang jeg besøger hende :-) På vej ud af døren fik jeg det dejligste dybe lange farvel kys..... Trinemuz kan klart anbefales

http://www.sexpiger.dk/TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret hun er en mega dejlig tøs der ved hva hun laver :) håber snart jeg kan besøge hende igen også :) tror næsten det er 1.5 år siden jeg var ved hende men kan huske hende som var det igår . Hun var så også min første gp ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...