Guest vestjyden87 Skrevet 25. December, 2016 Jeg havde gået og tænkt længe at jeg skulle besøge Trinemuz, og da jeg så at hun kom til Nr Snede skulle det være. Jeg skrev til hende og bestilte 1 time med græsk..... Og hold da op hvor var det en dejlig oplevelse. Super dejlig fræk pige med lækre former. Vi fik afregnet og fortsatte ind til sengen hvor vi smed tøjet, og igen må jeg sige at hun bare har den dejligste krop. Efter masser af dejlige hede kys tog hun et kondom i munden og førte det ned over min pik helt til roden. Hun kan sit kram må man sige.... Hun red mig dejligt og vi fortsatte i missionær og så afsluttede vi med dejlig græsk i doggy. Kom desværre for hurtigt, men hun gjorde sig selv færdig. Virkelig frækt at se... Ville gerne mere, men lillemand ville fandme ikke være med, men håber jeg den vil næste gang jeg besøger hende På vej ud af døren fik jeg det dejligste dybe lange farvel kys..... Trinemuz kan klart anbefales http://www.sexpiger.dk/TrineMuz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 28. December, 2016 Super mange tak for din dejlige anmeldelse @vestjyden87 den var virkelig lækker læsning. Og du var super sød. Jeg kommer nok ikke igen der. Synes ikke stedet var så godt. knuz TrineMuz. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 29. December, 2016 Kan kun give dig ret hun er en mega dejlig tøs der ved hva hun laver håber snart jeg kan besøge hende igen også tror næsten det er 1.5 år siden jeg var ved hende men kan huske hende som var det igår . Hun var så også min første gp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg