Hop til indhold
Guest Icemand

Thaimassage Aarhus og omegn

Recommended Posts

Guest chris 60

Tænkte lige på, om det ikke var noget, du skulle diskutere med EG admin om? Du har fat i noget, da der er mange af slagsen i Århus, Randers og Hobro, men vi brugere kan jo ikke bare sådan lige oprette nye "faner" herinde. Jeg er helt enig med dig i, at thai-piger kan være dejlige på alle måder, og deres priser ligger væsentlig under normale GP-priser for de samme ydelser og ofte med samme indlevelse. (og mangel på samme!) som de danske/udenlandske!

Blot en tanke! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også se idéen i at alle tråde omkring Thai massage i f. eks. Århus var samlet i en "fane" som kunne hede Århus, og at anmeldelser så konsekvent blev lagt under disse faner, men det kræver vist mere end bare os brugeres vilje.

Men tanken er god :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
chris 60 skrev, for 15 timer siden:

Tænkte lige på, om det ikke var noget, du skulle diskutere med EG admin om? Du har fat i noget, da der er mange af slagsen i Århus, Randers og Hobro, men vi brugere kan jo ikke bare sådan lige oprette nye "faner" herinde. Jeg er helt enig med dig i, at thai-piger kan være dejlige på alle måder, og deres priser ligger væsentlig under normale GP-priser for de samme ydelser og ofte med samme indlevelse. (og mangel på samme!) som de danske/udenlandske!

Blot en tanke! ;-) 

vi kan da sagtens oprette faner på de forskelige byer ,det kan jeg da ikke se noget problem i, det giver mange færre tråde og lettere for alle at overskue, forstår ikke hvad du mener med priser og alt det andet du skriver  ?  dette er jo kun om byerne så de er lettere at finde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 5 minutter siden:

vi kan da sagtens oprette faner på de forskelige byer ,det kan jeg da ikke se noget problem i, det giver mange færre tråde og lettere for alle at overskue, forstår ikke hvad du mener med priser og alt det andet du skriver  ?  dette er jo kun om byerne så de er lettere at finde

Nemlig Icemand.....

Lad os få organiseret de forskellige byer for overskuelighedens skyld.

Så kan vi debattere priser og service under de enkelte tråde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Iceman. Det med priser er ikke væsentligt! Men kan du oprette en sådan "fane", så bliver jeg medlem med det samme! Er glad for thaipiger, så den er hjemme med mig!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 16 timer siden:

Tænkte lige på, om det ikke var noget, du skulle diskutere med EG admin om? Du har fat i noget, da der er mange af slagsen i Århus, Randers og Hobro, men vi brugere kan jo ikke bare sådan lige oprette nye "faner" herinde. Jeg er helt enig med dig i, at thai-piger kan være dejlige på alle måder, og deres priser ligger væsentlig under normale GP-priser for de samme ydelser og ofte med samme indlevelse. (og mangel på samme!) som de danske/udenlandske!

Blot en tanke! ;-) 

Hm. Når 1 times massage til 300 kr, efter 1/2 time bliver ændret til "fuld pakke" til 1000 kr, betaler du reelt 850 kr for 1/2 times sex. Det er ikke væsentlig under normale GP priser. Ifølge mange anmeldelser herinde skal man oven i købet være heldig hvis sexen varer over 20 minutter.

Blot en tanke!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste steder er massagen så dårlig, at den ikke er værd at betale for, men følger det hele med, for 1000, så har jeg ikke noget problem med det og hvis du ikke bryder dig om pigen kan du jo "nøjes" med "massagen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
KraceiYaw skrev, for 2 timer siden:

De fleste steder er massagen så dårlig, at den ikke er værd at betale for, men følger det hele med, for 1000, så har jeg ikke noget problem med det og hvis du ikke bryder dig om pigen kan du jo "nøjes" med "massagen".

Det der med, at massagen som oftest er dårlig er såmænd rigtigt nok, men det er heller ikke nødvendigvis det, jeg kommer efter. Hos Wadee i Randers, spurgt jeg allerede i telefonen, om vi kunne lave "fuld pakke", og det kunne vi. Da jeg ankom fik jeg lidt massage på ben, ryg og skuldre, hvilket var ganske behageligt, men ikke effektivt. Da jeg vendte mig gik vi til "sagen" med det samme. Det passede osse Ann ganske fint fik jeg hurtigt at mærke. En tusse i alt med 45 min sex, 69 og facesitting. Skønt! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...