Hop til indhold
Massage i nordjyland

Billig 1 times massage i Aalborg for kun 200 kr

Recommended Posts

Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage i nordjyland skrev, Lige nu:

Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul :) 

Hvorfor lige i Jylland ? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
Massage i nordjyland skrev, for 3 minutter siden:

Klinikken ejes af en mand. Skal jeg have massage, skal det være af en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage i nordjyland skrev, 1 time siden:

Altså han skriver på sin hjemmeside, at han også kører ud til folk, men ved ikke om det er for lang at kører helt til København hehe  

Jo det er det nok og det har jeg ik råd til. Så napper jeg hellere en på Vestegnen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage i nordjyland skrev, for 1 time siden:

Og det er vistnok dig, eller??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage i nordjyland skrev, for 2 timer siden:

Hvad koster ren massage uden sex da, andre steder ?  Ok, jeg gætter på at det nok er lidt dyrere, men det skal jo ikke sammenlignes med prisen på en seksuel oplevelse hos en glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Jo det er det nok og det har jeg ik råd til. Så napper jeg hellere en på Vestegnen :)

StudineSMØLF: Nap mig!! ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Hvis det er, så vil jeg da gerne give dig gratis massage i anledning af julen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Drenge det pænt af jer, men der blir INGEN sex :D

Kom til Aarhus, jeg giver dig gerne en massage uden sex..... ;) #detskalikkekommeanpådetda

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 1 time siden:

Kom til Aarhus, jeg giver dig gerne en massage uden sex..... ;) #detskalikkekommeanpådetda

Sødt af dig men jeg har ikke muligheden som mor og studerende. Glædelig Jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 12 timer siden:

Sødt af dig men jeg har ikke muligheden som mor og studerende. Glædelig Jul :)

Så har du for få kunder :D Men fair nok..... Glædelig jul til dig også - og et godt nytår, når du kommer så langt. Må store uventede pengesummer finde din vej ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...