Hop til indhold
Kira svalereden

Ønsker jer alle en god jul

Recommended Posts

Glædelig jul til alle Herinde :) 

Herhjemme er juletræet for længst blevet pyntet og det stråler flot, når jeg tænder for lyskæderne! I år har jeg også bagt julesmåkager og selvom det var første gang, så er de faktisk til at spise :) Jeg håber, at I også nyder december måned og kommer godt ind i det nye år efterfølgende. pas godt på jer selv og jeres nærmeste. Håber vi ses til et nytårsknald den 30/12 hi hi. Knus og kram Kira 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kira24år skrev, 1 time siden:

Herhjemme er juletræet for længst blevet pyntet og det stråler flot, når jeg tænder for lyskæderne! I år har jeg også bagt julesmåkager og selvom det var første gang, så er de faktisk til at spise :) Jeg håber, at I også nyder december måned og kommer godt ind i det nye år efterfølgende. pas godt på jer selv og jeres nærmeste. Håber vi ses til et nytårsknald den 30/12 hi hi. Knus og kram Kira 

Jo Tak Kira

Du må også havde en god jul og godt nytår.

Håber du får nogle gode gaver

Også en glædelig jul til alle andre herinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kira24år skrev, for 23 timer siden:

Glædelig jul til dig også Kira24år :).

Og måske ses vi den 30/12 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...