Kira svalereden 581 Skrevet 23. December, 2016 Glædelig jul til alle Herinde Herhjemme er juletræet for længst blevet pyntet og det stråler flot, når jeg tænder for lyskæderne! I år har jeg også bagt julesmåkager og selvom det var første gang, så er de faktisk til at spise Jeg håber, at I også nyder december måned og kommer godt ind i det nye år efterfølgende. pas godt på jer selv og jeres nærmeste. Håber vi ses til et nytårsknald den 30/12 hi hi. Knus og kram Kira 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 23. December, 2016 Mange tak og lig over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 23. December, 2016 Lig ? I julen ? Det er da lidt morbidt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 23. December, 2016 Hvad? Haha nu jeg ik med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 23. December, 2016 Nåååååå hahaha så faldte 10 øren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigLivingDildo 24 Skrevet 23. December, 2016 Kira24år skrev, 1 time siden: Glædelig jul til alle Herinde Herhjemme er juletræet for længst blevet pyntet og det stråler flot, når jeg tænder for lyskæderne! I år har jeg også bagt julesmåkager og selvom det var første gang, så er de faktisk til at spise Jeg håber, at I også nyder december måned og kommer godt ind i det nye år efterfølgende. pas godt på jer selv og jeres nærmeste. Håber vi ses til et nytårsknald den 30/12 hi hi. Knus og kram Kira Jo Tak Kira Du må også havde en god jul og godt nytår. Håber du får nogle gode gaver Også en glædelig jul til alle andre herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 23. December, 2016 Tak hr dildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 23. December, 2016 Glædelig Jul Kira24år Kh StudineMILF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 24. December, 2016 Tak og i lige måde @Kira24år. Og godt at kagerne er til at spise. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 24. December, 2016 Kira24år skrev, for 23 timer siden: Glædelig jul til alle Herinde Herhjemme er juletræet for længst blevet pyntet og det stråler flot, når jeg tænder for lyskæderne! I år har jeg også bagt julesmåkager og selvom det var første gang, så er de faktisk til at spise Jeg håber, at I også nyder december måned og kommer godt ind i det nye år efterfølgende. pas godt på jer selv og jeres nærmeste. Håber vi ses til et nytårsknald den 30/12 hi hi. Knus og kram Kira Glædelig jul til dig også Kira24år . Og måske ses vi den 30/12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg