Hop til indhold
Pstmkj

Erfaringer med MalleSS

Recommended Posts

Forsøgte mig for første gang med en SB fra sugardating.dk

Efter lidt søgen fandt jeg pigen "MalleSS", som var ganske hurtig til at svare og give adgang til hendes billede https://sugardaters.dk/show?alias=MalleSS

Fik hurtigt en aftale om at mødes, men gik derfra med en dum oplevelse af at det der kunne jeg have fundet i det generelle glædespige univers og sikkert både billigere og bedre. Hun er meget koncentreret om den hurtige sex og der er ikke meget dating over oplevelsen...

Redigeret af Pstmkj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hat mødtes med hende to gange, hun er meget ung...

hun er forsigtig og der er flere ting hun ikke er tryg ved. Men har man fantasi om en helt ung pige med flot krop, så er det hende man skal fange...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tvivler på hun kommer her på siden, men det kan være en eller anden ville score point på at fortælle hende om det.

Malle har haft tre forskellige profiler inden for det sidste år, hun lukker ned for så at kommer igen med en ny, så måske hun gør det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har mødt hende en gang, sagde nej tak allerede da hun var i bilen, fandt en undskyldning om at jeg desværre fik uventet

besøg derhjemme

hun virkede stærkt påvirket og jeg følte ikke jeg var i stand til at have en almindelig kontakt, vil ikke være med til

at sponserere hendes misbrug,

ud over det var hun slank, men overfyldt med pudder i ansigtet og var ikke særlig pæn

hold jeg væk syntes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...