Pstmkj 4 Skrevet 23. December, 2016 (edited) Forsøgte mig for første gang med en SB fra sugardating.dk Efter lidt søgen fandt jeg pigen "MalleSS", som var ganske hurtig til at svare og give adgang til hendes billede https://sugardaters.dk/show?alias=MalleSS Fik hurtigt en aftale om at mødes, men gik derfra med en dum oplevelse af at det der kunne jeg have fundet i det generelle glædespige univers og sikkert både billigere og bedre. Hun er meget koncentreret om den hurtige sex og der er ikke meget dating over oplevelsen... Redigeret 23. December, 2016 af Pstmkj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 23. December, 2016 Hun er nu meget reel. Hun foregiver ikke andet end det hun vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest young money Skrevet 23. December, 2016 Hvordan var kroppen ellers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 27. December, 2016 Hat mødtes med hende to gange, hun er meget ung... hun er forsigtig og der er flere ting hun ikke er tryg ved. Men har man fantasi om en helt ung pige med flot krop, så er det hende man skal fange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dof 30 Skrevet 28. December, 2016 Hmmmm...gad vide om det er denne tråd der fik hende til at slette sin profil:/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 29. December, 2016 Tvivler på hun kommer her på siden, men det kan være en eller anden ville score point på at fortælle hende om det. Malle har haft tre forskellige profiler inden for det sidste år, hun lukker ned for så at kommer igen med en ny, så måske hun gør det igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 30. December, 2016 Hvor i landet bor hun og hvad koster det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 24. Januar, 2017 har mødt hende en gang, sagde nej tak allerede da hun var i bilen, fandt en undskyldning om at jeg desværre fik uventet besøg derhjemme hun virkede stærkt påvirket og jeg følte ikke jeg var i stand til at have en almindelig kontakt, vil ikke være med til at sponserere hendes misbrug, ud over det var hun slank, men overfyldt med pudder i ansigtet og var ikke særlig pæn hold jeg væk syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg