Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

God jul og godt nytår!

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej allesammen!

Året blev afsluttet med lidt juleri og så fik jeg da lige fikset lidt sprogproblemer i annoncedelen + det løse.

I må alle have en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Tak fordi i har været så gode støtter til vores udvikling i 2016. Vi glæder os til at se det fortsætte i 2017, hvor jeg som sagt tager et kig på Annoncelight.dk også.

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 20 timer siden:

Hej allesammen!

Året blev afsluttet med lidt juleri og så fik jeg da lige fikset lidt sprogproblemer i annoncedelen + det løse.

I må alle have en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Tak fordi i har været så gode støtter til vores udvikling i 2016. Vi glæder os til at se det fortsætte i 2017, hvor jeg som sagt tager et kig på Annoncelight.dk også.

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

glædelig jul maya og hold -og tak for jeres store indsats.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for konstruktiv dialog i forum med jeres annoncører og brugere, med ønsket om en fortsat videreudvikling af samme i det nye år.

Til fortsættende gavn for begge parter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den ‎23‎-‎12‎-‎2016 at 12:07:

Hej allesammen!

Året blev afsluttet med lidt juleri og så fik jeg da lige fikset lidt sprogproblemer i annoncedelen + det løse.

I må alle have en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Tak fordi i har været så gode støtter til vores udvikling i 2016. Vi glæder os til at se det fortsætte i 2017, hvor jeg som sagt tager et kig på Annoncelight.dk også.

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

 

Kære Maya.

Glædelig jul og godt nytår til dig og alle på Eroguide.dk (både brugere, gudinder og holdet bag) :)

Jeg håber 2017 vil blive et godt år med masser af aktivitet på Eroguide.dk (jeg skal nok gøre mit), men også et år med masser af glade og tilfredse GPer og kunder.

<3 til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...