Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg har kigget efter det næste sted jeg skal besøge for at få en fed oplevelse med en thai massør og jeg kan læse herinde at Cat er et besøg værd nogen som kan hjælpe med hvor jeg kan finde hende og hvad hun tilbyder og pris? 

Skrevet
Funnydick skrev, for 13 minutter siden:

Hej jeg har kigget efter det næste sted jeg skal besøge for at få en fed oplevelse med en thai massør og jeg kan læse herinde at Cat er et besøg værd nogen som kan hjælpe med hvor jeg kan finde hende og hvad hun tilbyder og pris? 

http://goo.gl/maps/2NFn1

Skrevet
  • Author

Tak for det. er der nogen som har besøgt Cat i Randers for nyligt. For det her nr 50323577 er der ingen kontakt til?

Skrevet
Funnydick skrev, for 19 minutter siden:

Tak for det. er der nogen som har besøgt Cat i Randers for nyligt. For det her nr 50323577 er der ingen kontakt til?

Nu gav Mature Man dig jo et Link til Thailisten Vest. Har du kigget på denne liste og fundet Cat Randers? For det tlf.nr. som du skriver, er ikke det som står på listen, så om igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.