Hop til indhold

Brændt af Aroma

Featured Replies

Skrevet

Ringede dagen før for at lave en tid klokken 10 dagen egter, jeg forklarede at jeg ikke havde meget tid så jeg kunne kun klokken 10 og ikke senere.  Hun svare hvad med klokken 11, og jeg forklarer igen og hun forstod,  Aage hun.  Vi laver en aftale til klokken 10.

Jeg skulle bare ringe inden.  

Jeg ankom tidligt og parkerede over for så jeg kunne se stedet.  Og klokken 9:45 ringer jeg som aftalt uden at telefonen bliver taget. Jeg venter til klokken bliver 10, og ringer endnu en gang uden held.  Og igen klokken 10:30 hvor efter jeg beslutter mig for at give op og ringer til winner hvor jeg kommer til med det samme. 

Har ellers haft mange gode stunder hos Aroma,  bare lidt en ærgerlig situation denne gang. 

Skrevet

Hvis du nu bare var gået ind, var du med stor chance kommet til. Det er nok også mindst en time før du skal ringe, da de godt kan finde på at tage kunder ind, hvis de ikke er sikre på at du kommer.

Skrevet
  • Author
KraceiYaw skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du nu bare var gået ind, var du med stor chance kommet til. Det er nok også mindst en time før du skal ringe, da de godt kan finde på at tage kunder ind, hvis de ikke er sikre på at du kommer.

Ja,  jeg forstår godt hvad du mener,  jeg kom bare den halve time før og der kom på intet tidspunkt lys i "open"  skiltet.  Og de åbner officielt først klokken 10, men ja nu jeg ser tilbage på det skulle jeg nok have prøver at ringe på. 

Skrevet
KraceiYaw skrev, for 12 minutter siden:

Jamen, det kan da ikke være meningen.

Når man i så god tid som dagen i forvejen har ringet og aftalt tid, så bør aftalen også respekteres. Den kan jo ikke komme bag på nogen af parterne. Jeg ville blive sur.

Jeg har heldigvis kun en enkelt gang oplevet at komme til en adresse, hvor pigen (Juliana) ikke reagerede.

Skrevet
sleipnir skrev, for 12 minutter siden:

Ringede dagen før for at lave en tid klokken 10 dagen egter, jeg forklarede at jeg ikke havde meget tid så jeg kunne kun klokken 10 og ikke senere.  Hun svare hvad med klokken 11, og jeg forklarer igen og hun forstod,  Aage hun.  Vi laver en aftale til klokken 10.

Jeg skulle bare ringe inden.  

Jeg ankom tidligt og parkerede over for så jeg kunne se stedet.  Og klokken 9:45 ringer jeg som aftalt uden at telefonen bliver taget. Jeg venter til klokken bliver 10, og ringer endnu en gang uden held.  Og igen klokken 10:30 hvor efter jeg beslutter mig for at give op og ringer til winner hvor jeg kommer til med det samme. 

Har ellers haft mange gode stunder hos Aroma,  bare lidt en ærgerlig situation denne gang. 

Hej sleipnir!

Jeg fik lige lyst til at svarer på dit Indlæg :)  går ud fra vi taler om Aroma på Ringgaden? Ikk fordi det gør den store forskel :) 

Jeg håber dog du fik en god oplevelse hos Winner, som vi så gerne vil hører om :) 

Jeg syntes jeg lige vil fortælle lidt om Thaier, og ja de er ikk lige som os dansker, langt fra og ikk fordi der er noget specielt

i det, men måske en go viden at have hvis man omgås Thaier :)  når en Thai siger noget kan det om bare 5 min senere

være, at virkeligheden er en hel anden eller måske har de bare glemt hva det skete for 5 min siden, ja sådan er det, ikk fordi

jeg syntes det er Ok men sådan er deres Verden? Derfor er det altid håbløs at lave en aftale med en Thai der ligger mere

end 5 min frem, ska dog lige nævne at hvis man skylder dem penge er situationen en hel anden, og hukommelsen i top :) 

Det var bare sådan lidt info på en ganske almindelig December aften :) 

Go Jul

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.