Hop til indhold

Prinsensgade 40 Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Var på stedet i tirsdag, havde bestemt at bare skulle prøve noget, kommer ind i butikken hvor en ok thai dame sider i sofaen ser ok ud, i en ret kort kjole, jeg bestiller en time massage, rigtig godt massage, da jeg kommer på ryggen at lægge massage hun benene godt og kommer tæt på lille mand, hun spørger om han også skal have en tur, ja tak fuld pakke til en af de lange, super omgang.

Skrevet
lyster til sex skrev, for 53 minutter siden:

hvad måtte du så give for det?

Hej - hej.

Hvorfor spørger du om det???

Du har måske kun læst de første 3 linjer i Kjeldsens anmeldelse????.....

Skrevet
lyster til sex skrev, for 5 timer siden:

hvad måtte du så give for det?

Tror det er på tide vi får lavet retningsliner for hvor dumme spørgsmål må være på EG

Skrevet
Aalborg skrev, for 18 timer siden:

Hej - hej.

Jeg kan ikke se mere end 3 linjer og der står mit spørgsmål ikke bekrevet

Aalborg skrev, for 18 timer siden:

Hej - hej.

Thaimig skrev, for 14 timer siden:

Tror det er på tide vi får lavet retningsliner for hvor dumme spørgsmål må være på EG

Skrevet

Fuld pakke til en af de lange...

Jeg tror at han mener en 1000kr seddel med den beskrivelse, det er ikke en beskrivelse jeg har læst eller hørt andre bruge.

Så gætter på enten en 1000kr seddel, eller han betalte ved at give en omgang med en lang pik :)  Satser dog mest på mit første gæt hehe :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Kjeldsen skrev, den 22/12/2016 at 20:05:

Var på stedet i tirsdag, havde bestemt at bare skulle prøve noget, kommer ind i butikken hvor en ok thai dame sider i sofaen ser ok ud, i en ret kort kjole, jeg bestiller en time massage, rigtig godt massage, da jeg kommer på ryggen at lægge massage hun benene godt og kommer tæt på lille mand, hun spørger om han også skal have en tur, ja tak fuld pakke til en af de lange, super omgang.

Nogle der har nummeret til prinsengade 40 ?? Må gerne sendes i en pm ?? 

Skrevet
Kom frisk skrev, 1 time siden:

Nogle der har nummeret til prinsengade 40 ?? Må gerne sendes i en pm ?? 

Thailisten Vest giver dig svaret på dit spørgsmål - endda med to numre!!!! Det koster ikke noget at bruge den..

Redigeret af Aalborg

Skrevet
wishbone32 skrev, den 26/12/2016 at 11:39:

Fuld pakke til en af de lange...

Jeg tror at han mener en 1000kr seddel med den beskrivelse, det er ikke en beskrivelse jeg har læst eller hørt andre bruge.

Så gætter på enten en 1000kr seddel, eller han betalte ved at give en omgang med en lang pik :)  Satser dog mest på mit første gæt hehe :)

Hej der er mange forskellige piger  /kvinder i den butik hende der ejer den er en moden  kvinde men hun giver gerne sex 7 massage og der gør de andre også kommer man der om fast kunde får man det megert rimeligt   massage i 1/2 time med handjob det vil sige afslutning med hånden så er det 500kr det er det jeg giver

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.