Hop til indhold

Recommended Posts

have en stådene aftale med hende at hun skulle skrive når hun var i Odense og frisk på et besøg her.. hun skrev at hun var frisk her i eftermiddag.... så hente hende og kørte her hjem... efter en hurtig drinks og et hurtig bad til hende.. så ind og lege med olie på hendes total lækker bagdel.... og je hun kan sku nogle med den røv  *sf*   så ville hun sutte pik (lækkert Blow job)    og efter et stykke tid ville jeg smage hendes lækker sorte "honning krukke"  (fisse)   og hun have godt med lyd på da jeg smagt på hende :-P  og efter hun måtte stoppe mig med at slikke..sutte hun igen og så på med kondomet og fik hun en dejlig ridetur på mig til vi kom i fælles orgamse...  og hun var så god at jeg tilbød hende at køre hende til Nyborg igen...  og det er ikke sidst gang jeg skal opleve hende    10 ud af 10 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal bruge model, som kunstner, no sex !. Er hun vekskabt og villig, tror I ? Hvad med vægt og hofter - har hun nogen...synes ikke ser sådan ud på fotos.

Redigeret af fangok
for lidt info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mini_me skrev, den 15/1/2017 at 15:10:

Hvor lang tid hyggede i, og hvad måtte du af med? :D Er hun virkelig kun 21 år? 

Får vi nok aldrig af vide.....Men det er også småt med indlæg fra folk der har "truffet" hende....Mon ikke vi skal ta det hele med et "GRAM" salt.....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sprøjte klar skrev, for 2 timer siden:

Får vi nok aldrig af vide.....Men det er også småt med indlæg fra folk der har "truffet" hende....Mon ikke vi skal ta det hele med et "GRAM" salt.....;)

Vi er da nogle stykker her :) 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sprøjte klar skrev, for 1 minut siden:

Jublen vil ingen ende ta........SÅ flot indlæg...........Vor herre til hest!!!

Haløjsa :shock: Hvad sker der lige her, hvad er du sur over, jeg har da vist ikke fornærmet dig , eller ?..

Skrev i al venlighed at vi dog var nogle som havde besøgt hende , men ved selvfølgelig ikke hvad du havde forventet .

Eller er det hende du er sur på .

Fortsat god dag :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

syns ikke stedet er hyggeligt og lækkert det trækker ned, nyvasket sengetøj ville hjælpe og så er jeg no bare mere til danske piger

men god bevægelse og smidig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...