Hop til indhold

Hvordan finder man en GP i Alp huez i Frankrig .

Featured Replies

Skrevet

Der må da være en eller to der ved det i dette forum, eller er der slet ikke nogle ski bumser her i hyggeklubben :-)

Skrevet

Jeg har sgu' altid selv haft kvinder med på skiturene, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Det her er en af de svære forespørgsler, men held og lykke :)

Ellers skal du huske at taxichauffører altid kender de små listige steder  :D

Skrevet

Kære Københavner, som skrevet i mandags tag en med så kan du være sammen med hend. I mere end i en time. 

Tor du skal opgive at få købesex, men mon ikke der e rediger villige våde kvinder der tager alene på skiferie i håb om at blive scoret....

god jul og god tur

Alko.

Skrevet
  • Author

Jo det virker svært, Men jeg er jo bare en mand der elsker GP fordi det er uforpligtende for os begge :-)

God jul og godt Nytår til alle 

Skrevet

Det er faktisk ikke særligt svært. Du skal på skiferie og være et fremmed sted, menneskerne omkring er ikke naboer m.v. Så... Det du gør er sådant set bare vente til du kommer der ned, så napper du et par fadbasser i baren et eller andet sted, og spørger nysgerrigt ind til om der sådant et sted med mange turister også er nogle piger der tjener en skilling på de mange turister.  Nemt ik ? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.