Hop til indhold

Nordjylland boom

Featured Replies

Skrevet
Skrevet

Var dernede i går - ingen af dem på de annoncer var der - da jeg var der :-(

Redigeret af fræk6

Skrevet
fræk6 skrev, for 7 minutter siden:

Var dernede i går - ingen af dem på de annoncer var der - da jeg var der :-(

Sejt nok hvis du allerede i døren kunne se at hende i link 2 ikke var der 

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 3 timer siden:

Sejt nok hvis du allerede i døren kunne se at hende i link 2 ikke var der 

Det var ikke så svært der var 2 i nr.1 og 2 i nr 1a og af de fire jeg så var ingen af dem på de link du sendte...

Kommer der en del, og kan sige det er yderst sjældent billeder og piger stemmer helt overens - men ingen sure miner fra deres side hvis man går pga. Den rigtige pige ikke er der.

Skrevet
fræk6 skrev, for 10 timer siden:

Det var ikke så svært der var 2 i nr.1 og 2 i nr 1a og af de fire jeg så var ingen af dem på de link du sendte...

Kommer der en del, og kan sige det er yderst sjældent billeder og piger stemmer helt overens - men ingen sure miner fra deres side hvis man går pga. Den rigtige pige ikke er der.

Kaster du ikke et link når profilen er retvisende.

Skrevet
Faunus skrev, for 7 minutter siden:

Kaster du ikke et link når profilen er retvisende.

Åh nu kommer jeg der ikke dagligt - jeg har opgivet at kigge på profilerne, når jeg vil have lidt fræk6 tager jeg bare forbi, er der en der tænder mig, og jeg syntes jeg har god kemi med - napper jeg hende....

Jeg ved ikke om du har været i Prag i red light - jeg betragter stedet som der - hvor der i red light dog er væsentlig flere :-))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.