Hop til indhold
sixtynine

En udda förfrågan

Recommended Posts

Efter några sms från och tillbaka med en gp bad jag om några mer bilder vilket jag fick på mail hon var mycket trevlig och tillmötesgående.

 Jag bokade 30 min och anlände till en blyg smilande kvinna vi hade ett bra snack och en mycket trevlig halvtimma.

Efter 2 timmar fick jag ett mail där hon ville att jag skulle beskriva våra 30 minuter utförligt.

Då erbjöd jag mig att lägga ut en Review här på Eg men hon ville inte någon skulle se den hon ville bara ha den för sig själv för att minnas våran tid tillsammans.

 Är det någon annan som har varit med om detta?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps. Har prøvet det. Faktisk som en betingelse for, at hun ville mødes, ville hun have, at jeg skulle skrive et review og sende til hende :-).

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

Jeps. Har prøvet det. Faktisk som en betingelse for, at hun ville mødes, ville hun have, at jeg skulle skrive et review og sende til hende :-).

Venligst

French

 Träffade du henne?

Så då kanske man får gratistid :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, jeg traf hende.

Supermøde på et hotel. Glemmer det aldrig.

Det er en  af de 100 oplevelser jeg tager med mig på en liste 'six feet under', når den tid kommer.

En lækker korthåret, mørkhåret milf, med stor erotisk libido, på et hotel i Randers (hvis du læser med her, ved du, at det er dig, og du siger bare til, hvis vi skal gentage aftenen, og de efterfølgende to møder :-))

Gratistid er ikke noget, jeg kalkulerer med. Overhovedet.

For mig er en pris er en pris :-). Men jo, det kostede, ikke vildt meget, og ikke taxameterpris.

Er man selv givende, prøver at skabe en stemning og med lidt sjov og humor, og måske en flaske vin eller bobler, kan det give en oplevelse ud over taxameteret. 

Jeg har ikke tænkt på at gøre det op før nu, men jeg vil tro, at jeg i pænt over halvdelen af mine GP-kontakter får mere ud af besøget end jeg synes, jeg betaler for :-) 

Nyd det, hvis der sker, men forvent der ikke. 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 51 minutter siden:

Yes, jeg traf hende.

Supermøde på et hotel. Glemmer det aldrig.

Det er en  af de 100 oplevelser jeg tager med mig på en liste 'six feet under', når den tid kommer.

En lækker korthåret, mørkhåret milf, med stor erotisk libido, på et hotel i Randers (hvis du læser med her, ved du, at det er dig, og du siger bare til, hvis vi skal gentage aftenen, og de efterfølgende to møder :-))

Gratistid er ikke noget, jeg kalkulerer med. Overhovedet.

For mig er en pris er en pris :-). Men jo, det kostede, ikke vildt meget, og ikke taxameterpris.

Er man selv givende, prøver at skabe en stemning og med lidt sjov og humor, og måske en flaske vin eller bobler, kan det give en oplevelse ud over taxameteret. 

Jeg har ikke tænkt på at gøre det op før nu, men jeg vil tro, at jeg i pænt over halvdelen af mine GP-kontakter får mere ud af besøget end jeg synes, jeg betaler for :-) 

Nyd det, hvis der sker, men forvent der ikke. 

Venligst

French

Låter toppen!

Bra att man får lite igen för att man behandlar kvinnorna med respekt och ödmjukhet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...