Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg havde fornylig fornøjelsen af at møde Miza.

Jeg havde læst om denne dejlige kvinde i lang tid, tror faktisk at der gik  2 år før jeg tog kontakt, dette fordi jeg ikke var meget for at benytte mail.

Men nu skulle det være, jeg fik en aftale, og Miza klarede et sted hvor vi kunne mødes, som jeg selvfølgelig betalte.

Jeg hentede hende på et aftalt sted, og vi kørte til "reden".

Miza er almindelig af udseende, med gode store bryster, og hun er smilende, glad og imødekommende -  en dejlig kvinde.

Vi hyggede os et par gange, og Miza sluttede med at give mig massage.

Ærgerligt at jeg ikke kunne holde hele tiden ud, men jeg skal snart have revanche, :) 

Dejlig kvinde, som Ikke er en ung modeltype, men nærmere almindelig dejlig milf - kan kun give top anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmm......hun er sød..men men men ...der er jo ingen stil over hende....en landsbypige...havde hende med ude at spise det gik bare ikke....hun bøvsede ved bordet og havde dårlige maner......men er man til en pige i panelhøjde så er det jo fint.og passer nok godt herinde i dette forum....

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 20 timer siden:

mmmm......hun er sød..men men men ...der er jo ingen stil over hende....en landsbypige...havde hende med ude at spise det gik bare ikke....hun bøvsede ved bordet og havde dårlige maner...tror hun er xxxxxxxxxx..men er man til en pige i panelhøjde så er det jo fint.og passer nok godt herinde i dette forum....

Du har da godt nok høje tanker om dig selv, eller er du bare meget selvglad?

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aksel - jeg ved ikke hvordan du opfatter forum og deltagerne herinde - men set fra moderatorside kan vi oplyse at det hverken er stilfuldt, velopdragent  eller passende at omtale andre mennesker på den måde du gør. Find en bedre omgangstone eller et forum der passer dig bedre

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...