Hop til indhold
Mr1time

Natalia FAKE eller god nok

Recommended Posts

Fuck, vi kan da ALTID ALDRIG regne med billederne på pigerne i Odense, i hvertfald ikke i øjeblikket.

Emma, Zita, Rossa come back please :-)

og nej der er for langt til Rossa i Svendborg, det tager mig 45 min. så liderlig er jeg heller ikke, så ordner jeg konen i stedet for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 16 timer siden:

Fuck, vi kan da ALTID ALDRIG regne med billederne på pigerne i Odense, i hvertfald ikke i øjeblikket.

Emma, Zita, Rossa come back please :-)

og nej der er for langt til Rossa i Svendborg, det tager mig 45 min. så liderlig er jeg heller ikke, så ordner jeg konen i stedet for

http://side6.dk/resultatside/?q=gabriella

Den her pige skulle have ægte billeder, hun er anmeldt positivt herinde. Kender hende ikke personligt. Måske er det noget :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 timer siden:

Ja hende på dit link ser ud til at være noget for mig.

men men når jeg så ser samme pige på dette http://annoncelight.dk/showad/215209 så er det samme annonce men andre billeder.

Jeg kan se billederne på dette link, og tekst.

det er Gabriella, som jeg har besøgt og anmeldt..

et besøg med værdi !!!

Kan ikke se billederene  på det andet link

 

Sexeren

Redigeret af Sexeren
Lige et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 58 minutter siden:

 

Kan ikke se billederene  på det andet link

 

Sexeren

Billederne forsvandt lige efter jeg kommenterede dem. Det var en noget tyndere pige, som mere lignede Natalie la bomb eller hvad hun nu hed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gabriella havde siden, til hun rejste men så overtog La Bamba den, og nu er Gabriella tilbage..

Sexeren

Har besøgt dem begge, med stor fornøjelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, tilbage til emnet.

Jeg har lige været forbi Natalia.

De billeder er virkelig vejledende, idet de nok ikke er ægte men kunne være det, wauw :)

Hun er en smule buttet , men rigtig smuk, lyshåret, meget lysebrune øjne, og hel lys hud.........hun er bestemt fra den spanske del af verden, men der må være noget nordeuropæisk i hendes familie et sted :)

Jeg havde ikke sex med hende, men det er jeg nødt til at prøve snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 21 timer siden:

Ok, tilbage til emnet.

Jeg har lige været forbi Natalia.

De billeder er virkelig vejledende, idet de nok ikke er ægte men kunne være det, wauw :)

Hun er en smule buttet , men rigtig smuk, lyshåret, meget lysebrune øjne, og hel lys hud.........hun er bestemt fra den spanske del af verden, men der må være noget nordeuropæisk i hendes familie et sted :)

Jeg havde ikke sex med hende, men det er jeg nødt til at prøve snart :)

Hvorfor tage forbi uden at have sex med hende, hvis hun er så tiltalende, som du beskriver? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor tage forbi uden at have sex med hende, hvis hun er så tiltalende, som du beskriver? :)

Fordi jeg ind imellem er " Praktisk Gris " derinde og jeg skulle se på det vindue der er knust, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 22 timer siden:

Fordi jeg ind imellem er " Praktisk Gris " derinde og jeg skulle se på det vindue der er knust, :)

Slår man så ikke to fluer med et smæk? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...