Hop til indhold
Beaver

Creampie-gangbang med fræk MILF i Silkeborg d. 20. Januar

Recommended Posts

Ser godt. Hvad er prisen? Ligger det fast med den 20?Eller kunne det evt. blive den 21. i stedet?Den er bedre for mig.

Redigeret af Hbs
Dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja er ikke umiddelbart stemt for at skulle sende billede og telefon til arrangøren går helst anonym til gangbang så derfor skal nok ikke med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 2 timer siden:

Tja er ikke umiddelbart stemt for at skulle sende billede og telefon til arrangøren går helst anonym til gangbang så derfor skal nok ikke med :-)

Jeg  det på samme måde - det ligner et ok arrangement og hun ligner da også en jeg rigtig gerne ville være med til at kneppe - men det med billedet holder også mig tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tror det er fint bare at Skive lidt om sig selv - prøv det hvis i har lyst til at tage derhen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buk1 skrev, den 28/12/2016 at 18:55:

Nogen der ved hvad prisen er, det står ikke i teksten. Rart at vide inden man tilmelder sig

1.200 siger de på sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

he he du har max 1.5 time  og hun vil gerne kneppes i 2 timer ,hvordan mon man gør det , og mens det ene hold er på vej ud ad døren er det andet hold på vej ind hmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige at det er et særdeles seriøst par, så der er INTET at være nervøs for og tøsen er bare lækker. Vil godt se den mand der holder til mere end 1.5 time med den kneppetøs. Vil påstå at hvis du ikke har prøvet hende har du ikke prøvet den bedste kneppe tøs endnu. Hun er pisse fræk, særdeles seriøs og intet fake. Hun tænder vildt på flere mænd med masser af sperm.De varmeste anbefalinger fra den erfarne GB deltager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...