Hop til indhold

Store Voldgade 18, Randers

Featured Replies

Skrevet

Var I St. Voldgade 18 i sidste uge. Jeg havde læst at der var en anden æret skribent der var gået forkert og var endt der. Jeg plejer at komme hos Cat, men efter at hendes ydelser 2 - 3 gange er blevet overtaget af en anden gider jeg ikke mere komme der. Eller det skal i hvert tilfælde vare længe før jeg opsøger hende igen, men er enig i at hun er suveræn når hun er på toppen. Nå, tilbage til St. Voldgade. Kom ind til Anva og bestilte straks FP med massage til en af de lange. Nåede desværre ikke så langt. Øv. Fik lov at pille og lege og selv om hun ikke er ung er hun ganske lækker. Men hold kæ.. et blowjob. Jeg kan normalt ikke komme under denne akt, men må indrømme at hun virkelig kunne sit kram - jeg kunne slet ikke styre mig og hun nappede hele ladningen i munden. (spyttede ud bagefter) Jeg er rigtig ked af at jeg ikke nåede længere, da hun føltes utrolig stram. Hun er ikke helt ung, men rigtig sød. Betalte naturligvis fuld pris, hun kunne jo ikke gøre for at hun var så dygtig. Gentagelsesfare. 200 % . P.S. De har også en ladyboy der, er der nogen der har haft oplevelser med sådan én. Er lidt nysgerrig. :-)   Dette er kopieret fra "efterlysninger" da det vist hører mere hjemme her i dette forum.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.