Hop til indhold
Bøje

Sverige - Södertälje området

Recommended Posts

 

Hej brødre. 

Så kom jeg afsted til Sverige igen. Havde bestemt mig for at besøge det samme thai massage sted som sidst jeg besøgte dette område med succes, så jeg ringede på vej derop og bookede en times massage. Ankommer i god tid til hotellet så jeg kan nå at checke in og så køre derhen i god tid, så jeg er der ca. 10 min før min tid. Da jeg skal til at parkere bilen ser jeg at hun står og låser af og går ud til en ventende bil... WTF !!!  Hun har glemt min aftale.... nå men, hurtig søgning og jeg kører hen til den næste, nu er klokken så lige nøjagtig 19.00, og de tager telefonen med det samme. Jeg holder næsten ude foran og kan se at der ikke er kunder..de lukker kl 20.00 så jeg kan jo nå en time, men hun vil kun tage en booking på 30 min, så endnu et afslag i ansigtet. Videre til det næste sted, ringer ikke, men smider bilen og går han og ringer. Bingo, der kommer een og åbner.  Vi aftaler en times massage og jeg betaler de 350 svenske kroner. 

Der er så nogle båse man kan gå ind i, men forholdsvis tynde vægge og kun gardin for indgangen. Skuffet smider jeg tøjet og smider mig på maven på den opvarmede madras og tænker at så blev det kun til massage denne gang. 

Hende der skal massere mig kommer ind, jeg bliver liggende uden at kigge op, mumler ok da hun spørger om jeg er ok. Hun masserer med olie og det er nogenlunde ok, ikke fantastisk og ikke decideret dårligt. Kan mærke at hun har lidt forstand på det, da hun flere gange rammer nogle gode punkter på ryggen. Efter ca. 35-40 min bliver jeg bedt om at vende mig om og hun begynder at massere mine fødder og ben. Jeg ligger med lukkede øjne og nyder bare at få massagen..... lige pludselig strejfer hendes hånd mit inderlår..det venstre og jeg kan mærke at det vist ikke er sådan thai massage agtigt, men mere hygge massage agtigt. Færdig med det venstre ben, og så det samme på højre...lige bortset fra at det der med inderlåret bliver lidt mere kærligt denne gang og jeg kan simpelthen ikke styre ham, så han rører en smule på sig. Hun "klapper" på ham blidt og jeg åbner øjnene.... Jeg vil tro at hun er +45, men som I alle ved, er det ret svært at gætte deres alder... hun ser sød nok ud, har måske et par kilo for meget, men mine øjne stopper ved hendes bryster. Hun har en bluse på hvor man kan se på hendes kavalergang at de er større end gennemsnittet. Hun smiler og hvisker om han skal have massage, mens hun viser at det skal være helt stille..... Kigger på hende og nikker, spørger efter pris, og hun siger 500 svenske.... det har jeg så ikke hævet nok til !!! Jeg tømmer mine lommer for de 350 svenske kroner jeg har tilbage... hun tager dem og putter dem langsomt og stille i sin pung hvorefter hun stille og roligt tager olie på hænderne og begynder at massere ham. Stille og roligt og helt vildt lækkert....og jeg må ikke sige en lyd... for helvede det er svært. Tager ud after hendes bryster og løfter op i blusen... de er store og bløde og naturlige, så jeg bliver lige nødt til at kysse dem og kærtegne dem. Mine hænder er på hendes bryster og krop mens hun bliver ved og jeg kan mærke at jeg bare må give slip..... og det gør jeg så... vildt og voldsomt i stilhed..... Hun kan ikke lade være med at grine og kysser mig på ansigtet..... Det var godt nok dejligt at få lettet trykket på den måde, og så i forbuds sverige ....

PM, så skal jeg fortælle hvor det er sådan ca. ...

 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...