Hop til indhold
Pite

Så lige dette billede på nettet

Recommended Posts

Hej Alle

Sad lige og kiggede lidt på nettet og "faldt" over dette billede, som fik mig til, at tænke et par år tilbage, hvor Mistress KikkiCat havde lovet mig en ekstra oplevelse, hvis jeg kom forbi, fik planlagt min kalender, så det var muligt.

Det jeg bedst husker fra besøget er, da jeg bliver ført op på 2.sal blindet, kan pluslig mærke en krop mod min, mine arme bliver løftet og hægtet fast så jeg nærmest hænger ind over, hvad der viser sig, at være slavetøsen. Mistress forlader os, med en besked på, at nu kan vi jo lære hinanden, at kende, inden hendes trin lyder på vindeltrappen. (mangler iøvrigt lyden fra vindeltrappen i det nye Domicil).

Efter vi havde visket "hej" til hinanden, begynder slavetøsen, at grubbe sine baller mod mit underliv og pikken rejser sig øjeblikkelig, og jeg presser imod, så hun kan mærke hvor meget lyst jeg har til hende, men Mistress havde med sin opbindning sørget for, at vi kunne gejle hinanden op, med ikke mere. Jeg kunne ikke komme langt nok ned og hun ikke langt nok op til, at vi kunne.

Efter et stykke tid, kommer Mistress igen og trækker slavetøsen væk under mig, og spænder hende op i den stilling som vist på billedet , hvilke jeg dog først ser, da Mistress fjerne blindet fra mine øjne, efter hun har bundet pik og nosser hårdt op. Derefter straffer Mistress slavetøsen for, at hun har gejlet mig op, da slavetøsen tager sin straf uden, at klynke, bestemmer Mistress, at slavetøsen skal have lov til, at mærke den pik hun har gejlet op. Bliver løsenet og ført over bag tøsen, og lægger mig på knæ bag hende, Mistress løfter mine arme og gør dem fast over mit hoved, så jeg hænger i armene. 

Mistress tager om min pik, sætter et kondom på, og føre den på plads mellem slavetøsens skamlæber, kan ikke lade være med, at støde til. Straks er Mistress der, trækker mig ud og spørger om jeg havde fået lov til det, straffen er 5 slag med en ridepisk på min stive pik, og så får jeg lov til, at kneppe tøsen, dog med besked om ikke, at komme.

Husker ikke i detaljer, hvad der iøvrigt skete den dag :)

Link til den gamle annonce

 

Pite

 

slavetøs.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...