Hop til indhold
Renejac

Mørkebrun GP med lyserødt indtræk

Recommended Posts

Hej I skønne brødre!

Har længe haft lyst til lidt slikken og sutten af en chokobabe! Det skal være en med samme engagement som "Kineseren", "June - Damernefordig" eller tidligere "Trusseløse Michelle - Bellahøj"!

Er der nogen i kan anbefale?

Hilsen Rene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waverider skrev, for 7 timer siden:

Naomi er kvalivare og har leveret på et meget højt niveau i de tre år jeg har kendt hende

Nu har jeg været alle billederne igennem på profilen, men endnu ikke fundet de der D bryster! Er det teksten der er wishful thinking, eller billederne der ikke matcher?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waverider skrev, for 7 timer siden:

Naomi er kvalivare og har leveret på et meget højt niveau i de tre år jeg har kendt hende

Ser hende Naomi ud som på billederne eller er der photoshoppet på højt plan?? Ser nemlig virkelig nice ud...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
HamDerChr skrev, for 11 timer siden:

Ser hende Naomi ud som på billederne eller er der photoshoppet på højt plan?? Ser nemlig virkelig nice ud...!

Tror ikke der er photoshoppet på et eneste af billiederne. Hun er virkelig dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Tror ikke der er photoshoppet på et eneste af billiederne. Hun er virkelig dejlig.

tvr - men brysterne ser da på ingen måde ud til at være en D skål....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

tvr - men brysterne ser da på ingen måde ud til at være en D skål....

Nej. D-skål er de ikke. En A eller B skål. En lille B hvis en B. Men meget dejlige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

kender jeg intet til. Jeg har besøgt Naomi, og hun holder 110 procent. Kender ikke den anden

Hej igen tvr - det gør jeg så, nu. :-) Tog som sagt en for holdet, og hun er sprød, lækker og sød. Dejlig ungpigekrop og bryster. Mit gæt er en stor B/lille C.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.
Gammel rotte skrev, den 23/12/2016 at 16:04:

Hej igen tvr - det gør jeg så, nu. :-) Tog som sagt en for holdet, og hun er sprød, lækker og sød. Dejlig ungpigekrop og bryster. Mit gæt er en stor B/lille C.

Lyder interessant, kan du supplere med lidt flere detaljer? Er det GFE etc...:)

mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...