Hop til indhold

Recommended Posts

Kan ærligttalt ikke huske om hun havde ring I næsten eller ej.

Men Jeg kan huske en meget sjov oplevelse med hende som jeg gerne vil dele, hun lå oven på mig og tirede mig på en meget fræk måde, hun lagde så op til kys hvor hun blot strejfede mine læber med hendes nogle gange, efter noget tid så prøvede jeg at kysse igen, hun satte så en finger på mine læber og sagde "you can if you like, but cost extra". Jeg er normalt ikke til ekstra ydelser, og da slet ikke for tante kys, men lige der lod jeg mig rive med og sagde ok, ved godt at jeg blev blev lokket eller forført til det, men det var en meget fræk oplevelse, så jeg fortryder ikke. Vil også lige nævne at hun snavede mig fuldstændig I gulvet efter jeg havde sagt Ok (vi afrengnede bagefter for "extra ydelser", så hun må have stolet på at jeg rent faktisk ville betale).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg var der i sommers og der havde hun ikke ring i næsen, MEN der er kommet nogle nye billeder siden, så skal ikke kunne sige det med sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...