Hop til indhold
StevenDK

Hamburg - Sonja - fed oplevelse

Recommended Posts

Hey Guys,

Jeg var i Hamborg sidste uge og valgte blandt andet at besøge Sonja http://www.modelle-hamburg.de/modelle_topliste.html?data[meta_id]=14639 . Idet hun var min bedste oplevelse af tre, får I her min anmeldelse af hende. Håber I kan bruge den til noget.

Det viste sig at være en af mine sjældent gode spontane beslutninger, idet jeg kørte derfra med et smørret smil på læben. Hun er russer og opgiver sin alder som 40 år. Det ville normalt gøre at jeg ville søge yngre modeller, men af forskellige grunde "hoppede" jeg på Sonja. Det fortrød jeg ikke...

Jeg bestilte en halv time med girlfriend sex og afslutning mellem hendes bryster. Hun forstod fra første minut at "spille" girlfriend og gav mig meget mere end jeg havde forventet. Det blev en oplevelse men masser af kys, kæleri, og sindssygt lækkert sex. Da jeg kunne mærke at jeg var tæt på at komme gjorde jeg klar til at lægge kanonen mellem hendes bryster, men hun mente at vi kunne holde en lille pause og kysse lidt. Efter 5-10 minutters kælen fik jeg endelig lov til at affyre kanonen mellem hendes bryster. På dette tidspunkt var der gået cirka 40 minutter. Uden at være naiv vil jeg mene at hun synes det var rimeligt sjovt at få hendes smukke hals og bryster sprøjtet til. Hun er en oplevelse værd. Sød, sexet og MEGET rimelig. Og med evner som de 18-25 årige ikke har.

Sonja får 5 ud af 6 fra mig.

e5a1s1soxcnz.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...