Guest Runaldo Skrevet 22. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 13 minutter siden: Jeg ved godt de er over-redigerede men hvis de ikke var det, så ville alle vide hvem jeg er - nu ved jeg ikke om du har besøgt mig, men jeg er meget tatoveret og det er en udfordring for fotograferne at redigere mine billeder Mit udtryk og personlighed ligger meget i mine kunstværker på min krop, også derfor jeg har valgt en mere rå billede serie denne gang så folk kan få en fornemmelse af hvem jeg er Så nej jeg synes bestemt ikke det kunne være særlig sjovt med nogen afstemning herinde om mine rå billeder, især ikke hvis min far eller bror skulle sidde på den anden side og bedømme med jer Dog er jeg glad for at de er så vellignende denne gang og han ikke også har fjernet mine kurver Jeg ville være mere bekymret over at din far og bror sad og kiggede på billeder af dine babser, end eventuelle tatoveringer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. December, 2016 (edited) Runaldo skrev, for 5 minutter siden: Jeg ville være mere bekymret over at din far og bror sad og kiggede på billeder af dine babser, end eventuelle tatoveringer! Også det! Men de ville jo med det samme vide det er mig hvis de var der. Nu er der ingen der har nogen anelse og det som ingen ved, har ingen ondt af Redigeret 22. December, 2016 af Angelina Angel 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 18 minutter siden: Mit udtryk og personlighed ligger meget i mine kunstværker på min krop, også derfor jeg har valgt en mere rå billede serie denne gang så folk kan få en fornemmelse af hvem jeg er Hvorfor tage til Louisiana for at se kunst, når man kan besøge dig i stedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 22. December, 2016 (edited) Angelina Angel skrev, for 4 timer siden: Jeg ved godt de er over-redigerede men hvis de ikke var det, så ville alle vide hvem jeg er - nu ved jeg ikke om du har besøgt mig, men jeg er meget tatoveret og det er en udfordring for fotograferne at redigere mine billeder Mit udtryk og personlighed ligger meget i mine kunstværker på min krop, også derfor jeg har valgt en mere rå billede serie denne gang så folk kan få en fornemmelse af hvem jeg er Så nej jeg synes bestemt ikke det kunne være særlig sjovt med nogen afstemning herinde om mine rå billeder, især ikke hvis min far eller bror skulle sidde på den anden side og bedømme med jer Dog er jeg glad for at de er så vellignende denne gang og han ikke også har fjernet mine kurver host! Redigeret 22. December, 2016 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. December, 2016 Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden: host! hvad hoster heksen over? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 22. December, 2016 (edited) for mange cigaretter så det blev bare til host Redigeret 22. December, 2016 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. December, 2016 Lady Cherie skrev, for 2 timer siden: host! Host host 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 22. December, 2016 (edited) Angelina Angel skrev, for 7 timer siden: Også det! Men de ville jo med det samme vide det er mig hvis de var der. Nu er der ingen der har nogen anelse og det som ingen ved, har ingen ondt af Der er bare det at forventer man udfra billederne, at møde en pige uden forstyrrende kropsudsmykninger - så er det jo lidt nederen at spilde tiden ved at møde op hos en pige, hvor man ikke kan se, hvad der er opad eller ne´ad Redigeret 22. December, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. December, 2016 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Der er bare det at forventer man udfra billederne, at møde en pige uden forstyrrende kropsudsmykninger - så er det jo lidt nederen at spilde tiden ved at møde op hos en pige, hvor man ikke kan se, hvad der er opad eller ne´ad Nu er det jo ikke fordi jeg lægger skjul på mine kropsudsmykninger, så hvis folk bruger 2 min på at læse min annonce eller læse lidt herinde så ved de også nogenlunde hvordan jeg ser ud - og jeg er bestemt ikke den eneste der har valgt at se sådan ud og sløre dem til for at undgå genkendelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 22. December, 2016 Syntes du ser pisse lækker ud. Kan næsten ikke vente med at se dig irl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 584 Skrevet 23. December, 2016 Altså med de billeder, så tror da fan at du altid er helt booket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ninkes 60 Skrevet 26. December, 2016 (edited) Du er bare så smuk sød og dejlig vellignende billeder skønne Angelina Redigeret 26. December, 2016 af ninkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hank40 8 Skrevet 26. December, 2016 (edited) Skal da vist snart en tur øst på, fuck du ser godt ud. Redigeret 26. December, 2016 af Hank40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 16. Januar, 2017 Lækre og smukke billeder af dig og din alt for indbydende krop 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 597 Skrevet 16. Januar, 2017 Angelina Angel skrev, den 22/12/2016 at 14:53: Så nej jeg synes bestemt ikke det kunne være særlig sjovt med nogen afstemning herinde om mine rå billeder, især ikke hvis min far eller bror skulle sidde på den anden side og bedømme med jer Fuldt forståeligt - også selv om disse selfies er ret hotte - i denne tid Genkendelsen er vel den evige kilde til usikkerhed og frygt. Tror de fleste frygter det - ligesom os der besøger jer... Og som du skriver, kan man læse mere om kunstværkerne - og selv træffe sine valg derudfra. Tommel op! Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 16. Januar, 2017 Baremig skrev, for 17 timer siden: Lækre og smukke billeder af dig og din alt for indbydende krop Ih tak skal du have Dressmann skrev, for 12 timer siden: Fuldt forståeligt - også selv om disse selfies er ret hotte - i denne tid Genkendelsen er vel den evige kilde til usikkerhed og frygt. Tror de fleste frygter det - ligesom os der besøger jer... Og som du skriver, kan man læse mere om kunstværkerne - og selv træffe sine valg derudfra. Tommel op! Dressmann Lige præcis - jeg ville ønske jeg kunne være lidt med på moden, men må nok erkende at det aldrig kommer til at ske Og mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 16. Januar, 2017 Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden: Ih tak skal du have Det var så lidt. Men sandt Lige præcis - jeg ville ønske jeg kunne være lidt med på moden, men må nok erkende at det aldrig kommer til at ske Og mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 16. Januar, 2017 Jeg elsker især det sidste, det er mega.. "herskerinde" agtigt. Jeg føler ihvertfald at jeg ligger på knæ foran dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 17. Januar, 2017 Under hvad må man lave et sådan her indlæg/opslag. ? Spørg kun for at få bedre viden lm brugen af EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Januar, 2017 Claire skrev, den 16/1/2017 at 20:18: Jeg elsker især det sidste, det er mega.. "herskerinde" agtigt. Jeg føler ihvertfald at jeg ligger på knæ foran dig Hehe... Det vil jeg fanme gerne se @Claire. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg