Hop til indhold
Hanki panky

Besøg hos Frk Sabine ;-)

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Du skal nok tage det med et gran salt, hvad du læser på T2. :D 

Jeg spår væsentlig mindre løgn på talk2us (apropos fake news) end på eroguide.dk. Den er jo ikke svær.

Men der er flere indlæg om Foxi - som stadig prøver at lade som om der er en anden Foxy på 30 der opfører sig værre end hende. Bare led  mellem titlerne "Lorte rumænere" og "Hoax, svindlere og scammere" ;)

Bare husk af Foxi er samme som Sabine og hendes rygte er nok den værste for tiden.

Redigeret af Meier

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 15 timer siden:

Helt enig her. talk2us har gang i mange ting MEN bare intet der har med sandheden og gøre. Nu får jeg nok også en tur derovre for denne kommentar :lol:

Tror faktisk du allerede er omtalt under "Hoax, Scammere.." tråde. Det skal du ikke være ked af.

De to aktive brugere derinde er BigDick og Duddimus - begge er kendte brugere her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, Lige nu:

Tror faktisk du allerede er omtalt under "Hoax, Scammere.." tråde. Det skal du ikke være ked af.

De to aktive brugere derinde er BigDick og Duddimus - begge er kendte brugere her.

Ja det fandt jeg jo ud af igår men hellere lidt omtale end ingen omtale så de kan da bare fortsætte hvis de synes det sjovt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 20 minutter siden:

Ja det fandt jeg jo ud af igår men hellere lidt omtale end ingen omtale så de kan da bare fortsætte hvis de synes det sjovt. :lol:

Ingen grund til at blive ked af omtalen. Det er ubrugeligt for næsten alle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal stoppe nu Meier. Du bliver endnu mere til grin. 

Du har stadig kun henvist til talk2us. Hvad med alle de andre? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...