Hop til indhold
Guest Tass

Tiden Forinden & Derpå

Recommended Posts

Guest Tass

  Vi har vel alle vores grunde til at florere i dette univers af frække oplevelser, sex, nærvær, udfordringer, savn, oplevelser, penge, tvang, lyst, healing, nysgerrighed eller noget helt andet måske?
Nogle søger et knald, andre en oplevelse, nogle søger noget specielt og eksklusivt, andre det hurtige og billige. Men hvad med tiden forinden og derpå??

-----

  Tiden fra beslutningen træffes, kontakten tages og mødet aftales, hvorefter hverdagen igen indfinder sig. Man passer arbejdet, tar sig af kunderne og hygger med kollegerne, nogle gange med et lille smil på læben, skjult fra omverden men til stede, smilet over den frække aftale der venter. Tiden går, dagene går, smilet dukker jævnligt op, hjælper på den svære opgave der nager én, hjælper i køen ved kassen i fakta hvor der er alt for meget støj og det går alt for langsomt, trafikken der snøvler, rygeren der ikke viser hensyn, humøret daler, men hov, smilet vender tilbage, mere skal der ikke til.
  Tiden nærmer sig, nu er det lige om snart, tiden hvor man går og spekulere på hvad hun mon har på?? er hun min nissepige, naboens frække kone, den milf der ikke lige helt fik trukket gardinet for om aftenen. Ja selv hendes hjemmetøfler og afslappede sen aften tøj virker... I bad, fat i barbergrejet, det varme vand, tankerne flyder endnu engang. billeder dukker op for det indre øje, woops, DOWN boy, så langt er vi ikke nået endnu. Alt er trimmet, vasket, børstet, tørret og klar. tøj på, NU er ventetiden lang.

-----

  Døren åbnes, der står hun, velkomsten, et kys, et dejligt glas vin, hyggesnakken, kemien, godt humør, latter, tilståelser, siden sidst, nydelse, alt sammen lige der på sofaen, lidt musik i baggrunden, private omgivelser, afslappende, et fristed fra hverdagens problemer, bøvl og dårligdom. Tid til det frække, ind i soveværelset? men hov, det er ikke den vigtige del i dette skriv :P

-----

  Tiden er gået, for meget tid, kan der være for meget tid? der er aldrig nok tid, hyggen er der stadig, altid, snakken går mens tøjet igen kommer på, smil, latter, afsked, endnu et kys, pas på dig selv, døren lukkes, oplevelsen er forbi. Men er den nu os det? Velvære, følelsen af at være tilfreds, i live, lysten er stillet, eller er den? indre ro, afslappet, tænker tilbage og nyder oplevelsen igen. Træt, glad, lukker øjnene og nyder den genvundne og tiltrængte fred, tid til at sove.
  Hverdagen kalder, men den er lidt lysere for en stund. Smilet er der stadig, men der er længere imellem. Tiden går, presset vokser, realiteten er ufravigelig, de hårde valg, den ventende modstand, udfordring, taknemmelig, tak for mit fristed, der bliver brug for den igen, jeg vender tilbage....

-----

  Man kan møde et menneske for første gang og på meget kort tid ha god, fræk og hed sex sammen. Men oplevelsen, nydelsen, velværen, den kræver tid og en fantastisk kvinde :wub:
Jeg fik lyst til at skrive lidt, fjerne tankerne fra det daglige, ta det som du vil, tolk det som du lyster.

Go´ aften EG

Venligst
Tass

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lide, at have lavet aftalen en uge eller mere i forvejen.

Jeg nyder også som @Tass at gå og tænke frem mod oplevelsen.

Jeg har en fast og der bliver fantasien da brugt godt op til vores møder og smilende kommer tiere når dagen nærmer sig og der er kemien i top. Gerne med overnatning og så når vi kysser farvel, der må jeg skrive at jeg er mæt og glad. Tænker tilbage på de mange timer sammen med en dejlig nøgen kvinde og det store smil er på og en indre velvære.

Det er sådan mit før og efter med en jeg kender godt og hvor det er ren hygge og dejlig sex.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Taastrup, savner du en kæreste? Jeg er selv nyskilt og gider ikke fast forhold lige nu, og når behovet er der så bader og barberer jeg mig og ja køber noget sex, men har ikke det der stemningsspil du skriver om, og godt skrevet, måske jeg selv kommer dertil, hvor du og andre er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Alkoholikeren skrev, for 15 timer siden:

Taastrup, savner du en kæreste? Jeg er selv nyskilt og gider ikke fast forhold lige nu, og når behovet er der så bader og barberer jeg mig og ja køber noget sex, men har ikke det der stemningsspil du skriver om, og godt skrevet, måske jeg selv kommer dertil, hvor du og andre er :)

Går ud fra der gik autokorrektur i den, og det er mig du henvender dig til ?!

  Hvis jeg blev forelsket i dag (eller den nære fremtid) ville jeg blive meget ked af det. Jeg er ingenlunde i en situation hvor der er tid. plads eller overskud til et forhold, en kæreste.
  "Desværre" forelsker jeg mig kun yderst sjældent, så når det sker, er det bare med at hoppe på vognen og tage hele oplevelsen, forhåbentligt med en person der har gensidige følelser, men det kræver man er "det rette sted i livet". Lige nu passer det mig derfor rigtigt godt at forelskelse er en sjælden ting og netop derfor nyder jeg "aftalen" for fuld skrue både før og efter. Det perfekte deri kan beskrives med 1 ord. Uforpligtende. Hun har mig og jeg har hende i den tid vi tilbringer sammen, hvorefter vi går hver til vort. Det tog mig nogen tid at finde den rette i denne sammenhæng, i starten var tanken egentlig også at prøve en masse nyt og forskelligt, prøve fantasier af, det lykkedes mig endda at falde over en GP der åbenlyst ikke helt havde forstået den del med "uforpligtende" (hvordan det så ellers kan hænge sammen :huh:) Men os at møde nogle helt igennem fantastiske mennesker, kvinder. Det har i sidste ende udfordret min seksualitet og ikke mindst udviklet den på den rigtig gode måde. Det eneste der holder mig tilbage er økonomi ;) Måske den del lige så er med til at jeg nyder en aftale fra start til "efter" slut.

  Der er stadigt fantasier der skal afprøves, udleves. Det sker stille og roligt hen ad vejen. Syntes ikke jeg har travlt, jeg vil hellere nyde, det har jeg nemlig ikke været god til i ALT for mange år. En kedelig tendens der tar sin tid at komme af med igen....

Venligst
Tass

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Tass, det her dig jeg skrev til, og ja der gik autokorrektur i den,, godt skriv du lavede som svar og meget velreflekteret, ja vi e rnok forskellige steder i livet nu, og alder tæller vel også, jeg har ingen fantasier, kun erfaringer :) Og gider heller intet med ordet pligt. 

God jul og godt nytår til dig og dine

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

  Erfaringer har vi vel alle, nogle uden tvivl mere end andre, men lidt sørgeligt du ikke længere har fantasier!? :huh: Det skulle helst aldrig dø ud, der burde altid være noget nyt, frækt, tiltrækkende der kan prøves, gøres, nydes. Forstå mig ret, det er ikke negativt ment og jeg tror du har fuldkommen ret, der er en aldersforskel med i spillet mellem dig og mig.
  Jeg har været igennem en periode i mit liv hvor der var stilstand, det værste man kan gøre er at stå stille. Der skal altid være en udvikling, det behøver ikke gå hurtigt, men den skal være til stede. Der er altid noget nyt at prøve, lære, gøre, noget jeg selv i skrivende stund forsøger at banke ind i mit eget hoved og ultimativt efterleve, igen...
 

Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

God jul og godt nytår til dig og dine

Tak, i lige måde.
Jeg har store planer for 2017, planer der velsagtens kan blive svære at opnå, men målet er langt fra altid destinationen, men derimod rejsen dertil og det den fører med sig.

Venligst
Tass

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret spændende en gang imellem, at tænke på nogle af de dejlige GP som jeg/man har været sammen med, rigtig mange har en personlighed, som gør det store smil efterfølgende, selvfølgelig skal sexen tilsvarende have været skøn.

Hos mig kommer det store smil :Defterfølgende af samhørigheden mellem god gensidig sex og samtidig samspil + personligheden.

Det kræver også at jeg selv er med, der skal være to for at den høje puls opnås;-)

Så jo en aftale med en af de mange skønne GP den kan nydes længe også selvom der lige besøges en ny imellem. 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

@KnudSan
Det kræver at begge er med, for at det bliver en oplevelse ;) og besøger man den samme, rette glædespige flere gange, har man ligeledes muligheden for at fordybe sig i hinanden, hvilket bare hæver fornøjelsen til et nyt, erotisk niveau.
15 minutters besøg, udlændinge med tvivlsom bevæggrund og mangelfuld kommunikation etc. nej tak, da er jeg stået af...

Men der er altid plads til et andet besøg. Jeg har da nogle frække tanker der skal udføres, som ikke er muligt her, nogle af dem er mere eller mindre planlagt, dog uden dato. Kvinden der skal deltage i lejen er fundet :) Nu skal det hele bare passe sammen rent tidsmæssigt.... Igen noget at se frem og glæde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...