Hop til indhold

Silke nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Fik øje på en annonce fra Silke på AL.

profilen tirrede mig samt de 3 lidt mørke billede af en kvinde i sin bedste alder. Skrev en mail og fik hurtig svar tilbage og et par mail mere og vi var enige om at mødes. Fik en adresse (vejkryds) hvor jeg så skulle ringe får en nærmere adresse som hun guide mig til.

blev mødt i døren af en dejlig sorthåret kvinde i en stramt siddende sort kjole og uden trusset. De dejlige faste babser stod nærmest i kø får at ud ;-)) Blev inviteret ind i hendes hyggelig hobbyrum hvor hun forførte og æggede mig af tøjet og makkeren stod i ret stilling meget hurtig. Hun suttede og slikkede som en engel og næsten alt var tilladt så hun fik gensidig behandling med tung og finger samt krammet de dejlige bryster. Der blev kneppet i alle mulige stillinger og til gensidig fornøjelse, hun kom et par gange og var meget våd og liderlig. Kom til sidst over hendes store bryster da hun gav mig et HJ og det nød makkeren ;-))

pigen 10

stedet 10

gentagelse helt bestemt;-)))

747 

lige et link

https://annoncelight.dk/showad/219649

Redigeret af 747

Skrevet

Nordjylland er lidt diffust. Beretter historien noget om hvilken by? Kan se hun er lidt sky med adressen, da hun giver adressen på Gjøl Kraftvarmeværk. Er det i Gjøl? 

Skrevet

Hvor ser du dét med adressen ? 

Jeg kan kun se , at der står Åbybro i annoncen ?

Redigeret af Vendelboen

Skrevet

747 -kan give nogle skøn på hendes alder, højde og vægt? 

Skrevet
Tjon skrev, den 24/12/2016 at 07:58:

747 -kan give nogle skøn på hendes alder, højde og vægt? 

Hej @Tjon det står ellers i pigens annonce som bliver linket til. citat silke Silke er 169/78

Skrevet

Tak - så er det kun alderen, som endnu ikke er afklaret :-) 

Skrevet
  • Author

Tæt på Åbybro alder et gæt start 40'erne

Skrevet

Skal da lige følge med i denne tråd - sjældent noget så interessant dukker op så tæt på min baghave :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.