Hop til indhold
Mesteren

Fyr sutter mens konen ser på..

Recommended Posts

Helt generelt: Det er en yndet bøssesport at prøve at lokke hetero-/bi-mænd til at få suttet pik. Et ofte benyttet trick er at beskrive en kvinde, der indgår i setuppet. Når så aftalen skal gennemføres viser det sig, at kvinden har måttet melde afbud ... Ud over den navnkundige brevsprækkesutter, så har jeg selv for nylig mødt en på Tinder. Jeg siger ikke det er tilfældet her, men det ligner ret meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bange for, at du har ret Bebop! Jeg er helt sikkert alt for godtroende, hvad dette angår..

Redigeret af Mesteren
Redigeret formatering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg for år tilbage mødt et par i det sønderjyske, hvor manden var bundet fast på sengen under os, hun blev kneppet lige over hans ansigt. Og da vi var færdig, måtte han slikke os begge rene.

Og ja det var usikker sex, dog havde vi alle tre været til kontrol inden for kort tid.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Tá en for holdet, jeg vil godt høre om det. Jeg syntes det lyder spændene hvis det er ægte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...