Mesteren 4 Skrevet 20. December, 2016 Er der nogen som har prøvet eller kender konceptet i denne annonce? https://annoncelight.dk/showad/220115 Det lyder meget frækt. Specielt delen hvor hun tager med strap on mens han sutter.. ☺️ Det er dog en helt ny profil og lurer lidt på om det bare er en and og om billederne mon er ægte.. Nogen erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 20. December, 2016 Helt generelt: Det er en yndet bøssesport at prøve at lokke hetero-/bi-mænd til at få suttet pik. Et ofte benyttet trick er at beskrive en kvinde, der indgår i setuppet. Når så aftalen skal gennemføres viser det sig, at kvinden har måttet melde afbud ... Ud over den navnkundige brevsprækkesutter, så har jeg selv for nylig mødt en på Tinder. Jeg siger ikke det er tilfældet her, men det ligner ret meget. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesteren 4 Skrevet 20. December, 2016 (edited) Jeg er bange for, at du har ret Bebop! Jeg er helt sikkert alt for godtroende, hvad dette angår.. Redigeret 20. December, 2016 af Mesteren Redigeret formatering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 20. December, 2016 Hej Jeg for år tilbage mødt et par i det sønderjyske, hvor manden var bundet fast på sengen under os, hun blev kneppet lige over hans ansigt. Og da vi var færdig, måtte han slikke os begge rene. Og ja det var usikker sex, dog havde vi alle tre været til kontrol inden for kort tid. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2016 Thorning, narh nej hun er i UK ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hastværk 26 Skrevet 20. December, 2016 Ned Flanders skrev, for 4 timer siden: Thorning, narh nej hun er i UK ......... Hahahaha.. lmfao...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2016 Hastværk skrev, for 2 timer siden: Hahahaha.. lmfao...! gnæk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. Januar, 2017 Så, INGEN der kan af- bekræfte denne annonce ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 16. Januar, 2017 Tá en for holdet, jeg vil godt høre om det. Jeg syntes det lyder spændene hvis det er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg