Hop til indhold

Fyr sutter mens konen ser på..

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har prøvet eller kender konceptet i denne annonce?

https://annoncelight.dk/showad/220115

Det lyder meget frækt. Specielt delen hvor hun tager med strap on mens han sutter.. ☺️ 

Det er dog en helt ny profil og lurer lidt på om det bare er en and og om billederne mon er ægte..

Nogen erfaringer?

Skrevet

Helt generelt: Det er en yndet bøssesport at prøve at lokke hetero-/bi-mænd til at få suttet pik. Et ofte benyttet trick er at beskrive en kvinde, der indgår i setuppet. Når så aftalen skal gennemføres viser det sig, at kvinden har måttet melde afbud ... Ud over den navnkundige brevsprækkesutter, så har jeg selv for nylig mødt en på Tinder. Jeg siger ikke det er tilfældet her, men det ligner ret meget.

Skrevet
  • Author

Jeg er bange for, at du har ret Bebop! Jeg er helt sikkert alt for godtroende, hvad dette angår..

Redigeret af Mesteren
Redigeret formatering

Skrevet

Hej

Jeg for år tilbage mødt et par i det sønderjyske, hvor manden var bundet fast på sengen under os, hun blev kneppet lige over hans ansigt. Og da vi var færdig, måtte han slikke os begge rene.

Og ja det var usikker sex, dog havde vi alle tre været til kontrol inden for kort tid.

Pite

Skrevet

Thorning, narh nej hun er i UK .........

Skrevet
Ned Flanders skrev, for 4 timer siden:

Thorning, narh nej hun er i UK .........

Hahahaha.. lmfao...!

Skrevet
Hastværk skrev, for 2 timer siden:

Hahahaha.. lmfao...!

gnæk!

• 4 weeks later...
Skrevet

Så, INGEN der kan af- bekræfte denne annonce ?

Skrevet

Tá en for holdet, jeg vil godt høre om det. Jeg syntes det lyder spændene hvis det er ægte. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.