Hop til indhold

Onsdag morgen kl. 6:30

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften siger kunne jeg godt bruge lidt morgensex imorgen onsdag. Men findes der noget godt så tidligt om morgenen. Håber i har noget at byde ind med. 

Skrevet

Hvis du er fra København så er der vist et sted der hedder Cassiopedia på Østerbro, det har vist åbent hele døgnet, næsten i hvert fald, du må lige have tålmodighed en halvandens times tid. de har åbent fra klokken 8 om morgnen har ikke selv været der men der ser lovende ud, priserne er så lidt dyre normalt, om kvaliteten så er bedre det kan jeg ikke svare på

der findes udlandske piger som går under døgnåbent kan ikke lige huske hjemmesiden, men mit råd er lad vær, risikoen for en dårlig oplevelser er simpelthen for stor det der er flere vidneudsagn der kan bekræfte det herinde, Jeg har også selv ikke kunne modstå fristelsen.

der er vist også en i Haslev der tilbyder en morgenputter en buttet kvinder i 50erne virkelig sød hvis du er til sådan noget Trunte hedder hun. Hun annonceret på annonce light.dk

Skrevet

Kl. 8 skal jeg være på job. Så 6:30 er tidspunktet

Skrevet

Ikke for at sabotere dit gode indlæg, men kunne det hjælpe at "rive sig lidt i banditten et par gange" hjemme i den 1,5 time og så finde noget efter arbejde...?

Ved godt det ikke er løsningen, men der er masser af gode sider på nettet, hvor pigerne ikke har tøj på..

Jeg tror mange af pigerne sover længe..De skal have deres skønhedssøvn, morgenmad osv. osv..Og starter derfor først ved 10-11 tiden..

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.