Hop til indhold
Guest Pool

Onsdag morgen kl. 6:30

Recommended Posts

Guest Pool

Som overskriften siger kunne jeg godt bruge lidt morgensex imorgen onsdag. Men findes der noget godt så tidligt om morgenen. Håber i har noget at byde ind med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er fra København så er der vist et sted der hedder Cassiopedia på Østerbro, det har vist åbent hele døgnet, næsten i hvert fald, du må lige have tålmodighed en halvandens times tid. de har åbent fra klokken 8 om morgnen har ikke selv været der men der ser lovende ud, priserne er så lidt dyre normalt, om kvaliteten så er bedre det kan jeg ikke svare på

der findes udlandske piger som går under døgnåbent kan ikke lige huske hjemmesiden, men mit råd er lad vær, risikoen for en dårlig oplevelser er simpelthen for stor det der er flere vidneudsagn der kan bekræfte det herinde, Jeg har også selv ikke kunne modstå fristelsen.

der er vist også en i Haslev der tilbyder en morgenputter en buttet kvinder i 50erne virkelig sød hvis du er til sådan noget Trunte hedder hun. Hun annonceret på annonce light.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at sabotere dit gode indlæg, men kunne det hjælpe at "rive sig lidt i banditten et par gange" hjemme i den 1,5 time og så finde noget efter arbejde...?

Ved godt det ikke er løsningen, men der er masser af gode sider på nettet, hvor pigerne ikke har tøj på..

Jeg tror mange af pigerne sover længe..De skal have deres skønhedssøvn, morgenmad osv. osv..Og starter derfor først ved 10-11 tiden..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...