Hop til indhold

Trans i st. Voldgade 18 Kld. Randers C

Featured Replies

Skrevet

Hej

er der nogen der har været på besøg hos den trans der er PT. i St. Voldgade 18. i  Randers C Kld hun kalder sig Nicole, og skulle være en Thai.

Nogen der har været der og evt. Kan anbefale eller fraråde, og hvordan er ydelserne.

Redigeret af Monty

Skrevet
  • Author

Hun/han annoncerer i ekstra bladet hver dag. 

Jeg har SMS med hende hun sender et foto, men ved af erfaring at de thai trans ikke altid er er reelle nok, det er bare hurtigt ud igen, så derfor vil jeg gerne vide m nogen har været der.

Skrevet
  • Author

Så tog jeg lige en lille tur for jer.

Hold jer fra derfra, utrolig dårlig service, gad nok at kneppe en, 1-2 min så var det over, og så skulle man selv spille sin egen pik af, hun kunne næsten ikke få den stiv og så var den ikke ret meget mere  en langfinger, tynd og ikke mere end 12 cm.

en dårlig oplevelse, og jeg vil sige at jeg havde lige været i bad, og duftede godt, så det var ikke det der var problemet, det var at man skulle næsten være færdig inden man kom i gang. så HOLD  JER VÆK.

Skrevet

Hej Monty, 

stort af dig at tage en for holdet! Jeg havde overvejet hende men præcis som dig så er man sku skeptisk med den slags billeder når det ser så lovende ud :) Så hellere tage en tur til århus og se Malii for x'ne gang :)

Skrevet
  • Author

Hej Pointplace1983

Det har du helt ret i, Malii er et besøg værd, men man håber jo også andre lever op til det de skriver og lover en i en mail eller en sms.

derfor tager man også en chance engang imellem, og man skal bare lære at lade være med at tage de chancer, og holde sig til det sikre

godt Nytår

Skrevet
Monty skrev, 1 time siden:

Hej Pointplace1983

Det har du helt ret i, Malii er et besøg værd, men man håber jo også andre lever op til det de skriver og lover en i en mail eller en sms.

derfor tager man også en chance engang imellem, og man skal bare lære at lade være med at tage de chancer, og holde sig til det sikre

godt Nytår

Kan sagtens følge dig, det er jo også sjovt at prøve noget nyt nogen gange så det er svært at lade være :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.