Hop til indhold
kad

Gp der tilbyder rimming

Recommended Posts

Gæst
kad skrev, for 3 timer siden:

Søger efter en gp der tilbyder rimming

Ikke kun et par tantekys dernede. :)

Det må være en ret så frisindet "familie" du har, med den slags tantekys ..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dansk sprognævn må vist på banen, heder det så også "oralsex på pikken", og "oralsex på fissen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ned Flanders skrev, 1 time siden:

Dansk sprognævn må vist på banen, heder det så også "oralsex på pikken", og "oralsex på fissen"?

Jeg er ikke sikker, men hvis man slikker røven (balderne) så ville jeg mene det er på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Der er Josephine i Århus der tilbyder sorte kys som exstraydelse til blowjob med Slug. Det bliver 700,- med det hele :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betragter mig selv som meget renlig,  men jeg ville ikke kunne vaske mig nok til at få et andet menneske til at slikke mig i stjernen..  Der er noget psykisk i mon hjerne der siger nej...  På den anden side kommer der ofte noget godt ud af at bryde sine egne mentale grænser.... Den skal vist lige vendes i underbevidsthed et stykke tid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvilken landsdel søger du?

I Sydvestjylland finder du Kinky Jill og ovre på Sjælland (Kbh) er der Kamilla der tilbyder det.

God fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tá og prøv det det er maks lækkert,  jeg prøvede det første gang ved Lene i Nimtofte ( er stoppet ) uden at jeg nåede at sige bu eller bæ var hendes tunge lige i og rundt om stjernen FUCK det var lækkert, noget af det bedste sex ever !! Men ellers Sabine i Hjørring reklamere også med det 

Redigeret af Lille Fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...