Hop til indhold

Gp der tilbyder rimming

Featured Replies

Skrevet

Søger efter en gp der tilbyder rimming

Ikke kun et par tantekys dernede. :)

Skrevet
Romantikeren skrev, for 4 minutter siden:

hvad er rimming?

Oralsex på røven/røvhullet. :)

Skrevet
kad skrev, for 3 timer siden:

Søger efter en gp der tilbyder rimming

Ikke kun et par tantekys dernede. :)

Det må være en ret så frisindet "familie" du har, med den slags tantekys ..........

Skrevet
Sutteålen skrev, for 3 timer siden:

Oralsex på røven/røvhullet. :)

Det lyder godt nok bizart jeg er vist bare traditionalist

Skrevet

Dansk sprognævn må vist på banen, heder det så også "oralsex på pikken", og "oralsex på fissen"?

Skrevet
Ned Flanders skrev, 1 time siden:

Dansk sprognævn må vist på banen, heder det så også "oralsex på pikken", og "oralsex på fissen"?

Jeg er ikke sikker, men hvis man slikker røven (balderne) så ville jeg mene det er på. 

Skrevet

Der er Josephine i Århus der tilbyder sorte kys som exstraydelse til blowjob med Slug. Det bliver 700,- med det hele :-)

Skrevet

Jeg betragter mig selv som meget renlig,  men jeg ville ikke kunne vaske mig nok til at få et andet menneske til at slikke mig i stjernen..  Der er noget psykisk i mon hjerne der siger nej...  På den anden side kommer der ofte noget godt ud af at bryde sine egne mentale grænser.... Den skal vist lige vendes i underbevidsthed et stykke tid.. 

Skrevet

I hvilken landsdel søger du?

I Sydvestjylland finder du Kinky Jill og ovre på Sjælland (Kbh) er der Kamilla der tilbyder det.

God fornøjelse ;)

Skrevet

Tá og prøv det det er maks lækkert,  jeg prøvede det første gang ved Lene i Nimtofte ( er stoppet ) uden at jeg nåede at sige bu eller bæ var hendes tunge lige i og rundt om stjernen FUCK det var lækkert, noget af det bedste sex ever !! Men ellers Sabine i Hjørring reklamere også med det 

Redigeret af Lille Fyr

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.