Hop til indhold
Guest Runaldo

AL & Nordjylland

Recommended Posts

Guest Runaldo

Morgen.

Sad og browsede igennem på AL her til morgen, og jeg synes det er vildt hvor mange piger der faktisk arbejder ud fra Nordjylland. Er der bare flere deroppe som bruger nytte af glædespiger eller er det fordi det er billigere at bo på landet? :P

Det virker bare ekstremt. Det er ligefør det er ligeså proppet som i Køwenhawn.

Nu er jeg selv fra Fyn, hvor, ja, lad os bare sige at markedet er langt fra mættet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Runaldo. - og også andre interesserede

OK - fint nok med hvad du har set/læst, MEN langt hovedparten af alle de piger, der er anført med adresse og forskellige telefonnumre til Hermodsgade i Aalborg er FAKE modeller fra udlandet. Ud fra egne erfaringer er der måske 2-3 stykker på stedet samtidig og de ligner slet ikke billederne i annoncerne.

Køb dansk - javel - men ikke fake.

Brug tiden og dine penge andre steder.

Mig ser de ikke mere.

Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Ja man skulle tro at hermodsgade flød med kvinder, når de 4 kvinder eller hvor mange der nu egentlig er. Har omkring 3-5 dobbeltgængere på samme gade :) 

Og andre har vist også omkring de 2-3 annoncer pr person, så det må være en marketing strategi.

Overreklamation og delvis ændret indpakning og navn, men varen forbliver stadig den samme :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...